كياناكيانا، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 27 روز سن داره

كياناي مامان

تولدت مبارک بهترینم

1392/11/15 0:02
نویسنده : مامان کیانا
2,289 بازدید
اشتراک گذاری
دلم لحظه ای را می خواهد !

که تو باشی ...

همین کنار نزدیک به من

درست روبروی چشم هایم

همنفس نفسهایم...

خیره شوم به لبهایت

دست بکشم به تک تک اعضای صورتت

بعد چشمهایم را ببندم و ...

" ببوسمت "

آن لحظه دنیای من تمام می شود .

" به خدا که واقعاً تمام می شود "

عشق چهارساله من
کیانای من....دختر نازم....تولدت مبارک.....امروز چهارساله شدی.....چهارسال عشق....چهارسال خوشبختی ارمغان بودن تو برایمان بوده وهست.......خدا را سپاس برای این بودن....خدا را سپاس برای این خوشبختی......

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)

میترا
16 بهمن 92 13:05
تولدت مبارک خوشگل خانم.
مامان مری
17 بهمن 92 9:28
کیانای من عزیز دل خاله من و روشا هم تولدت رو بهت تبریک میگیم عزیزم یه عالمه میبوسیمت و یه دنیا دوست داریم
مامان ماهانی( خاله فریبا)
20 بهمن 92 1:59
عروسک قشنگم ، کیانای نازم تولدت مبارک " با تقدیم یه آسمون ستاره ... که از یه قلب بیقرار میباره... میخوام بگم .. " دوستت دارم /// پاییز و بهار نداره
مامان ماهانی (خاله فریبا)
20 بهمن 92 2:19
نسیمه ی عزیزم ، قلمت مثل آب ، پاک و روون/ مثل گل سرخ، با احساسه. از خوندن تمامی خاطرات تا این لحظه ، باهاشون زندگی کردم. بسیار زیبا و دلنشین نوشته شدن. همیشه در پناه خداوند منان ، باشید
شيوا سادات
21 بهمن 92 8:42
هزار ماشاالله به گل دختر.تولدت مبارك.بوس
شيوا سادات
23 بهمن 92 8:09
سلام دختر گلي تولدت مبارك باشه
خاله خانوم
23 بهمن 92 8:16
کیانای نازم تولدت مبارک خوشگلم......دوست دارم یه دنیا
مامان آرين
28 بهمن 92 13:35
تولد 4 سالگيت مبارك كيانا جون
آزاده
28 بهمن 92 15:32
تولدت مبارك بووووووووووووووووووووسسسسسسسسسسس nasime jan esfand vase dokhmali dod kon manam vase kiana daram tadaroke tavalod mibinam boos
هم نفس
4 اسفند 92 10:04
سلام مامانی با ذوق من و همسری یعنی ماهناز و مهدیار یه کلبه کوچیک اما گرم به نام هم نفس داریم خوشحال میشیم یه سری هم به مابزنی.. منتظرتون میمونم.. یا حق
هم نفس
4 اسفند 92 13:06
سلام مادر خوش ذوق تولدت نفستنو هم مبارک به من و همسری هم سری بزنید یه کلبه ای داریم به نام هم نفس منتظرتونم یا حق
هم نفس
10 اسفند 92 15:34
سلام ماهناز و مهدیار یه کلبه کوچک اما گرم و صمیمی دارن به نام هم نفس که توش داستان زندگیشونو مینویسن.. الان هم بیاید به کلبمونو از خرابکاری آخر هفتمون بخون...
مامانی درسا
4 فروردین 93 3:05
عزیزمی 120 ساله شی گلم نوروز این رفاقت را نگاهبانی می کند که باور کنیم قلبهامان جای حضور دوستانمان هستند . . دوست من سال نو مبارک و خوش انشاالله
نگین
13 مرداد 93 22:24
سلااااااااااام. من نگینم. عکسای خوبی بودلطفا به من سر بزن