كياناكيانا، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 23 روز سن داره

كياناي مامان

و اینک بهار 1391 خورشیدی

1391/1/2 15:48
نویسنده : مامان کیانا
1,568 بازدید
اشتراک گذاری

 

ای خدای دگرگون کننده دلها و دیده ها ای تدبیر کننده روز و شب ای دگرگون کننده حالی به حالی دیگر حال مارا به بهترین حال دگرگون کن  

 

سال نومي شود.زمين نفسي دوباره مي كشد.برگ ها به رنگ در مي آيند و گل ها لبخند مي زند و پرنده هاي خسته بر مي گردند و دراين رويش سبز دوباره...من...تو...ما...كجا ايستاده اييم.سهم ما چيست؟..نقش ما چيست؟...پيوند ما در دوباره شدن با كيست؟...زمين سلامت مي كنيم و ابرها درودتان باد.......... 
 
و ...
 
سال نو مبارك ...چون هميشه اميدوار
 
   سال نومبارك...






پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مهرناز مامان امین حسین
10 فروردین 91 10:01
سلاممم عزیزم سال نو مبارک انشالله سال 91 سال خوبی براتون باشه
مامانی درسا
12 فروردین 91 2:35
بهار 1391 پر از شادی باشه برای کیانا و مامانش . دوست دارم عزیزم .
faryba ehya
13 فروردین 91 20:19
عزیزم سلام اتفاقی مهمان وبلاگ زیبای شما شدم و سبطی زمان حالم شد گلم من هم یه مامان بزگ هستم و یه نوه 3.5 ساله دارم که دنیای منه دخترنازنین و شیرین شما رو ندیده دمست دارم برای همتون بهترین های الهی رو آرزو می کنم سلامت و شاد و موفق و آسوده خاطر و حاجت روا باشید ان شا الله آمین
مامان مليكا
14 فروردین 91 7:55
سلام عزيزم سال نوت مبارك باشه ايشالا سال 91 يكي از بهترين سالهاي زندگيتون باشه راستي نميخواي از كياناي خوشگلم عكس جديد بذاري ديگه بد عادت شديم زود زود دلمون براي اين خانم خوشگله تنگ ميشه
ناشناس
13 تیر 91 14:59
عكس هات خوشكل بودددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددد به منم سر بزن