كياناكيانا، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 16 روز سن داره

كياناي مامان

به يگانه دختر بهاري ام ......

1391/1/17 15:50
نویسنده : مامان کیانا
2,120 بازدید
اشتراک گذاری

 

دختر زیبای بهار........

برگ گلم.....

کیانای نازم...

مهتاب شبهای زندگي....خورشید روزهای بی دغدغه....

سلام..........

در آغازین لحظه های یکهزار وسیصد ونودو یکمین سال از گاهشمار خورشیدی..... من.... برای تو ......زیباترین گلبرگ جهان ....همه خوشبختیهای دنیا را میخواهم......همه آنچه را که در هستي بيکران خداوند نور مينامند......همه لبخندها....قهقه هاي از ته دل....

خوب باش دخترکم....خوب.....همانگونه که هستی....اما به خاطر بسپار که خوب بودن مهم نيست بلکه اين خوب ماندن است که اهميت دارد...

خوب بمان دخترکم....چراکه سکه زندگي همواره دو رو دارد....يک روز پر از شادي ودلخوشي وديگر روز اندوه بار وغمگين....مثل هواي بهاري...

پس در کشاکش بود ونبودهاي زندگي،تجربه ها ولحظه هاي خوب وبد را به خاطر بسپار وبا خود زمزمه کن....

نازنينم....هرگاه حول حالنا الي احسن حال را خواندي به آنهايي فکر کن که ديگر فرصتي براي در آغوش گرفتن يکديگر ندارند واي کاش زودتر اين موضوع را ميدانستند....به دوستاني که دلتنگ رفتگان خود نشسته اند وهرگز نميدانستند که روزنه اي هم براي بازگشت وجود ندارد....

دلبندم....بدان که ""هميشه زود دير ميشود""

"ديروز " گذشته است

و" آينده" ممکن است هرگز وجود نداشته باشد...

لحظه "حال "را در ياب چون تنها فرصتي است که براي بودن ولذت بردن در کنار عزيزانت داري.....

فرشته من....بدان که (لحظه هارامیگذراندیم تابه خوشبختی برسیم غافل ازاینکه خوشبختی درآن لحظه هابودکه گذراندیم.)دکتر شريعتي

معصوم ترينم....هرگز از ياد مبر(خداوند بی نهایت است و لامکان و بی زمان اما به قدر فهم تو کوچک می شود و به قدر نیاز تو فرود می آید و به قدرآرزوی تو گسترده می شود و به قدر ایمان تو کارگشا می شود.)ملاصدرا

بي همتاي من...(شریف ترین دلها دلی است که اندیشه ی آزار کسان درآن نباشد.)  زرتشت

پرنده کوچک من.....هميشه به ياد داشته باش : با آجرهايي که به سويت پرتاب مي کنند ؛ مي تواني ديواري استوار براي خود بسازي!

دختر داناي من.....ميدانم که ميداني (اگر انسانها مي دانستند با هم بودنشان چقدر محدود است ،محبتشان به هم نامحدود ميشد.)امام علی ع

کياناي من ...همانگونه که بارها در گوشت زمزمه کرده ام آگاه باش که(محبوب ترين کارها نزد خدا با دوام ترين آنهاست،گرچه اندک باشد) رسول اکرم (ص

 بانوي شرقي من.......

مثل هرسال......وقتی حول حالنا الی احسن الحال را خواندم و قلبم از شادي حس حضور بي مثال خداوند بر سفره هفت سين خانه کوچکمان که پرشد......براي تو....بهترين هديه آسماني او و تک تک عزيترينهاي زندگيم وهمه کساني که ردپايي از محبت بي ريايشان بر لوح دلم باقيست ......صادقانه آرزو کردم......

سلامت جسمتان مدام....

ستاره بختتان بالا......

سپیده صبحتان تابناک...

سایه عمرتان بلند....


ساز زندگیتان کوک...


سرزمین دلتان سبز...

و.........

 

سایه حق همواره بر سرتان مستدام باد

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مریم(مامان روشا)
17 فروردین 91 17:39
سلام به خوشگل خودم و مامان مهربونش ایشالا که تعطیلات حسابی خوش گذشته روی ماهتون رو میبوسم
samaneh
17 فروردین 91 20:24
سلام مامان مو فرفری خوشگل و ناناز انشاالله تعطیلات خوبی رو گذرونده باشید منتظر عکسهای زیاد نوروزیتون هستیم
باباکامران
19 فروردین 91 10:30
مثل هميشه زيبا وتاثير گذار بود
مامان حسین
19 فروردین 91 14:23
زیبا و پر محتوا بود