كياناكيانا، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 16 روز سن داره

كياناي مامان

آبان.....ماه خوب من....ماه خوب ما

1390/8/10 22:26
نویسنده : مامان کیانا
2,045 بازدید
اشتراک گذاری

شکوفه زندگي...کياناي مهربون ما

چهار سال پيش در چنین روزی......دهم آبان ماه یکهزارو سیصدو هشتادو شش خورشیدی..من وباباجون يکي شديم.....يه روز خوب وبه يادموندني که بزرگترين وارزشمند ترين ثمره اش براي ما...تو هستي....يه گنج بي مثال.....

وحالا در آستانه اين روز دلم ميخواد  با همه وجود  تمام احساساتمو  به باباجون  تقديم کنم.....هر چند که شکر داشتنش همه لحظه ها وروزها با منه ولي در اين روزکه تمام خاطرات چهار سال باهم بودن مثل يه فيلم دلنشين براي من تکرار ميشه ....بازم دلم ميخواد هزاران بار از بودن وداشتنش شکرگزار باشم....پس اين شعر تقديم ميکنم به باباجون به کامران خوبم که بهترين داشته من از عشقه.....

((وقتی گریبان عدم با دســـــــــــــــت خلقت می درید))

((وقتی ابد چشـــــــــــــــــم تو را پیش از ازل می آفرید))

((وقتی زمین ناز تو را در آســـــــــــــــمان‌ها می کشید))

((وقتی عطــــــــــش طعم تو را با اشک‌هایم می چشید ))

                                                         ((من عاشق چـــــــــــشمت شدم نه عقل بود و نه دلی ))

                                                     ((چیزی نمی‌دانـــــــــــــــــــــــــم از این دیوانگی و عاقلی ))

((یک آن شد این عاشـــق شدن دنیا همان یک لحظه بود))

((آن دم که چشـــــــــــــــــمانت مرا از عمق چشمانم ربود))

((وقتی که من عاشق شدم شیطان به نامم سجده کرد  ))

((آدم زمینــــــــــــــــــی تر شد و عالم به آدم سجده کرد))

                                                      ((من بودم و چشـــــــــــــــــــــمان تو، نه آتشی و نه گلی))

                                                     ((چیزی نمی‌دانــــــــــــــــــــم از این دیوانگی و عاقلی ...))

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (17)

بابا کامران
10 آبان 90 9:22
بعضی ها را هرچه قدر بـخوانی... خسته نمیشوی! بعضی ها را هرچه قدر گوش دهی ...عادت نمیشوند! بعضی ها هرچه تکرار شوند ...باز بکر اند و بي مثال! دیده ای؟! شنیده ای؟! بعضی ها بی نهایت اند... اما فقط بعضی ها وتو براي من همه آنچه که گفته ام هستي.... (سالروز يکي شدنمون مبارک عزيزم....)
خاله خانوم
10 آبان 90 12:55
مبارکه....مبارکه...اومدنت تو زندگيم مبارکه..(لطفا با آهنگ براي هم بخونيد)الهي صد سالگي اين روز رو بهتون تبريک بگم
فهيمه و صدرا
10 آبان 90 13:48
تبريك مي گم عزيزم انشالله با خوبي و خوشي كنار هم زندگي كنيد كياناي ناز و ببوس
رضا
10 آبان 90 15:09
سلام...تبريک ميگم....در کنار هم خوش باشيد (بازهم در ايده نوشتن وگذاشتن عکس کارت بي نظيريد)
شيده
10 آبان 90 15:11
سلام سلام...به به مبارکه مبارکه....بابا ناقلا چرا قسمت آدرسو حذف کردي...ترسيدي ما بيايم
پرنيان...مامان آوا
11 آبان 90 10:05
سلام خانومي..تبريک ميگم....هميشه خوش وسلامت باشيدودر کنار همکياناي نازمو ببوس
بهاره
11 آبان 90 12:12
سلام نسيمه جان..من ومامان بهتون تبريک ميگيم....اميدواريم هميشه در کنار هم همينطور خوش باشيد...ميبوسمت
مامان مليكا
11 آبان 90 15:25
عزيزم از صميم قلبم بهت تبريك مي گم ايشالا سالهاي سال در كنار هم خوشبخت باشيد
مریم(مامان روشا)
11 آبان 90 16:12
الهی ... مبارک باشه عزیزم چه باحال که کارت عروسی و عکس قشنگتون رو گذاشتید ایشالا همیشه در کنار هم خوشبخت باشید
مهسان
12 آبان 90 8:33
نسیمه جان منم تبریک میگم....خوشبخت باشید.......چقدر زود گذشت....
مهرناز مامان امین حسین
12 آبان 90 10:39
سلاممم خانمی مبارکککککه انشالله 120 سال کنار هم به خوبی و خوشی زندگی کنید
هدی مهدوی
12 آبان 90 15:47
سلام عزیزم...از طریق وب گردی با وبلاگ دختر ناز وخوش تیپت آشنا شدم وخیلی از خوندن ودیدن عکسا لذت بردم...تو مادر آگاهی هستی که میدونی از زندگی مشترکت چی میخوای وخوشبختانه همسر خوبی مثل خودت نصیبت شده که واقعا همراه وهمدلته ....توی این دوره که خودت بهتر میدونی چی میگم قدر زندگی خوبت رو بدون.....بازم میام پیشت....ایام به کام
میترا
12 آبان 90 23:27
اووووووووخی چه رمانتیک. مبارک باشه این پیوندِ زیبا
مامان گیسو
13 آبان 90 14:36
دوست گلم با عرض معذرت می دونم که دیر شده اما سالگرد یکی شدنتون رو تبریک می گم الهی همیشه شاد باشین بوسسسسسسس خصوصی داری
مهرنوش
14 آبان 90 12:36
دوست خوبم مبارکه....آرزوي بهترينها رو برات دارم
المیرا
14 آبان 90 20:03
سسسسسسسسسسسسسسسسسلام... وای خیلی خوشحال شدم تبریک میگم ایشاا... تا ابد کنارهم باشین با دلی خوش... خیالی خوشحال میکنین که بهم سر میزنین یه دنیا ممنون... خیلی خوشحال شدم که عکستون رو دیدم.(خیلی بهم میاین) دوستتون دارم نسیم جون...(اگه اشکال نداره... )
مامان دیانا
21 آبان 90 15:18
عزیزم من هم با تاخیر این پیوند قشنگ و ابدی رو بهتون تبریک میگم البته با تاخیر امیدوارم روزهای خوبی رو در کنار هم سالیان سال داشته باشین و از گزند ناملایمات در امان خداوند باشین الهی آمین