كياناكيانا، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه و 25 روز سن داره

كياناي مامان

مامان جون به کیانا لباشک بده......

1390/7/25 22:23
نویسنده : مامان کیانا
1,907 بازدید
اشتراک گذاری

دخمل قشنگه سلام......امروز دلم ميخواد از لواشک خوردنت توي اين روزا بنويسم......ميدوني که به برکت وجود باغ آقاجوني ودستاي مهربون ماماني هرسال اين موقع فصل برداشت لواشکخندهوتقسيم سهمه ونميدوني چه کيفي داره که هنوز يک ماه نشده همه سهمتو بخوري وبراي زمستون چيزي باقي نمونه ومجبور بشي دوباره از ماماني التماس دعا داشته باشي......

جونم برات بگه توي خونواده من از بچه گي به خوردن لواشک وآلوچه معروف بودم....انقدر زيادو باولع ميخوردم که ماماني مجبور ميشد يه جايي قايمشون کنه ولي من بازم هر طوري بود پيداش ميکردمو......تا تموم ميشد دست بردار نبودم....

حالا از اونجايي که ميگن بهشت وجهنم همين دنياست چند روزيه که خدا من رو هم به درد ماماني دچار کرده....آخه تو مدام در حال گفتن اين جمله اي(مامان دون لباشت بده) ومن نميدونم واقعا بايد چکار کنماوهوقتي هم که بهت لواشک ميدم اول ميگي (بليم تخت)منظورت اينه که بريم دوتايي روي تخت اتاق ما بشينيمو تلويزيونم روشن کنيمو لواشک بخوريم.......آخه بعد از ظهرها که ميريم خونه تا باباجون بياد کارمن وتو اينه که با سالي ومجله وکتاب وميوه بريم روي تخت مابشينيم ....اول تو يه کم بالا وپايين بپريو باهم شعر بخونيم بعد هم کتاب ورق بزني وميوه بخوري ...منم که يا بايد تلويزيون نگاه کنم يا هروقت شما بگين باهم بازي کنيم .......

داشتم ميگفتم عزيز دلم...وقتي بهت لواشک ميدم وميري روي تخت توي سه ثانيه همه رو ميذاري دهنتو تند وتند ميجوي....انقدر با لذت ميخوري که منم دهنم آب مي افته و باهات همراه ميشم......واقعا که توي لواشک خوردن کپي برابر اصل خودمي ناناز خانوم.........ببين تو رو خدا ....عاشق اين صورت لواشکيتم دخملي......نوش جونت..

کياناولواشک

کياناولواشک

کياناولواشک

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)

بابا کامران
25 مهر 90 12:57
باباجون قربون اون لپاي لواشکيت.....
رضا
25 مهر 90 14:47
سلام.....چندروزي بود نرسيدم بيام توي وب...ولي امروز سرفرصت همه مطالب رو خوندم....همه لواشکها نوش جونش هرچي باشه از پفک وچيپس که بهتره
مریم(مامان روشا)
25 مهر 90 15:37
وای مامان جون دلم آب شد من و روشا هم عاشق لواشکیم امسال هم کلی لواشک درست کردم اخه خونه گیش یه چیز دیگس پاشم برم لواشک بخرم که دلم آب شد قربونت بشم خاله دوستت دارم
میترا
26 مهر 90 0:43
ووووووووووی دهنم آب افتاد. منم عاشقِ لواشکم. دختر ناناز
مهرناز مامان امین حسین
26 مهر 90 8:29
کیانا جون به من نمیدی من هم میخوام به ما هم سر بزن کیانا جون
پرنيان...مامان آوا
26 مهر 90 11:53
واي واي منو آوا هم دهنمون آب افتاد.....چه عکساي قشنگي انداختي مامان کيانا
مامان دیانا
26 مهر 90 15:29
عزیز دل خاله قربون اون لبهای لواشکیت مامانی تو رو خدا فکر ما را هم بکن واقعا دلم آب افتاد بوسسسسسسسسسسسس عزیزکم ما آپیم با جشن تولد دیانا
مامان حسین
27 مهر 90 11:13
سلام وای دهن منم اب افتاد...حسین هم لواشک خور حرفه ایه.
مهسان
27 مهر 90 13:53
ياد اونوقتها که مياوردي دانشگاه به خير....منم دلم ميخواد
فهيمه و صدرا
28 مهر 90 13:07
واي خاله هم لواشك خوردنت قشنگ و هم گفتنش خدا حفظت كنه
مامان سانای
30 مهر 90 8:54
نوش جان فرشته کوچک خوشبختی
شيوا
30 مهر 90 12:15
سلام ای جان با اون دهان لواشکي چه خوردني شده پس سهم ما کو کو کو::
فروشگاه اینترنتی آرمین سنتر
1 آبان 90 13:44
فروشگاه اینترنتی آرمین سنتر یکی از زیرمجموعه های ایران مارکت سنتر که با بیش از 10000 کالای متنوع در خدمت مشتریان می باشد از مزیت های این فروشگاه این است که اول کالا را تحویل می گیرد و سپس نسبت به پرداخت وجه آن اقدام میکنید. با یکبار خرید مشتری همیشگی ما شوید.
مامان پارسا
9 آبان 90 0:14
ااااااااااااااای جونم نوش جونتمنم خیلی لواشک دوست دارم مخصوصاً تررررررررررررررررررررررررش باشه