كياناكيانا، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 16 روز سن داره

كياناي مامان

کیانا در نمایشگاه

1390/6/26 11:00
نویسنده : مامان کیانا
1,092 بازدید
اشتراک گذاری

آبنبات مامان سلام

امروز میخوام برات یه خاطره از یه جای خوب که باهم رفتیم تعریف کنم ...

میدونی عزیزدلم  دومین نمایشگاه مادر وکودک حدود ١٠ روز پیش برگزار شد.....ما روز آخر رفتیم... برای شروع خوب بود هرچند محل برگزاری یه کمی کوچیک بود ولی هر چيز مثبتي بودنش بهتر از نبودنشه ...توهم از محيط خوشت اومده بود وهروقت آهنگ شاد پخش ميشد با هيجان دست ميزدي وميخنديدي.....از همه بيشتر از ديدن غرفه مجله شهرزاد وديدن جلد مجله هاي آشنا که هرروز هزار بار ورق ميزني خوشحال شدي...خلاصه چند ساعتي اونجا بوديمو وسائل کمک آموزشي خوبي برات خريديم ....بعد هم پارک وبازي و......روز خوبي بود هرچند نوشتن از نمايشگاه وگذاشتن عکسا دير شد ولي خاطره خاطره است هروقت ازش بنويسي وحرف بزني دير نيست .

حالا بريم سراغ عکسا......باهم ببينيمو لذت ببريم ماماني....

kiana

kiana

kiana

kiana

kiana

kiana

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مامان مليكا
26 شهریور 90 11:14
چه كار خوبي كرديد رفتيد نمايشگاه منم خيلي دلم ميخواست برم اما متاسفانه طبق معمول وقت نشد هر وقت عكس دخملت رو مي بينم دلم ميخواست پيشم بود تا اون لپهاش رو حسابي مي بوسيدم خدا حفظش كنه برات عزيزم
بابا کامران
26 شهریور 90 12:32
دختر گلم با ديدن عکسات هوايي شدم..دلم ميخواست الان پيشم بودي ومن ميپرسيدم:بابادون چيکار کرد؟تو جواب بدي:منو ماساد داد(ماساژ)
خاله خانوم
26 شهریور 90 13:28
منم رفته بودم نمايشگاه ....هرچند خودم بچه ندارم ولي عاشق بچه هام....خوب بود از ديدن اونهمه بچه کيف کردم
پرنيان...مامان آوا
26 شهریور 90 15:22
واي ماهم جمعه اونجا بوديم کاش همديگه رو ميديديم...شايد هم از کنار هم رد شديم...چقدر دنيا کوچيکه
مریم (مامان روشا)
26 شهریور 90 17:16
خاله قربونت بشه عزیزم. خوش به حالت همیشه به جاهای خوب بری و به قول روشا دوستت دارم عالمه
بهاره
27 شهریور 90 7:50
سلام گلم ......خوشحالم که بهتون خوش گذشته.....کاش مامانم منم ميبرد..دلم خواست
رضا
27 شهریور 90 11:59
از ديدن عکساي دخترتون مثل هميشه شاد شدم چون واقعا صورت زيبا ودوست داشتني داره که ديدنش به آدم نشاط ميده
مریم
29 شهریور 90 11:39
سلام خوشگل خاله نمایشگاه خوش گذشت چه ناز شدی عزیز دلم الهی که همیشه سالم و سلامت باشی بوسسسسسسسسس برای دختر یه دونه عسلی
شيده
29 شهریور 90 12:58
خيلي ناز شدي جيگرطلا....ديگه براي خودت خانومي شدي