كياناكيانا، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 16 روز سن داره

كياناي مامان

کیانا وحافظ.....

1390/6/18 15:09
نویسنده : مامان کیانا
1,715 بازدید
اشتراک گذاری

kiana

بنشین برلب جوی وگذر عمر ببین                          کاین اشارت ز جهان گذران ما را بس

kiana

باغ مرا چه حاجت سرو وصنوبر است                            شمشاد خانه پرور من از که کمتر است؟

kiana

کنار آب وپای بید و طبع شعر ویاری خوش                  معاشر دلبری شیرین وساقی گلعذاری خوش

kiana

تنت به ناز طبیبان نیازمند مباد                          وجود نازکت آزرده گزند مباد

kiana

گفتی که حافظا دل سرگشته ات کجاست؟                          در حلقه های آن خم گیسو نهاده ایم

kiana

نثار روی تو هر برگ وگل که در چمن است                   فدای قد تو هر سرو و بن که بر لب جوست

kiana

خوش خرامان میروی چشم بد از روی تو دور                 دارم اندر سر خیال آنکه در پا میرمت

kiana

 

حافظا چون غم وشادی جهان در گذر است                    بهتر آن است که من خاطر خود خوش دارم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

رضا
18 شهریور 90 15:34
خیلی ایده ناب وجالبی بود...واقعا افرین به این طبع زیبای شما که تلفیقی از سنت ومدرنیته است
مامان حسین
18 شهریور 90 19:04
الهی خیلی عالی
بابا کامران
19 شهریور 90 7:36
سورپرايز جالبي بود.....ولي با همه احترامم به حافظ ميدوني که من چه شعري رو هميشه ميخونم ودوست دارم: (کاش ميگفتي چيست ... آنچه از چشم تو تا عمق وجودم جاريست..)
خاله خانوم
19 شهریور 90 8:36
واي خدا نسيم جان آخه از کجا اين ايده هاي جالب به فکرت ميرسه....واقعا شعرا وعکسا باهم همخوني دارن...آفرين
بهاره
19 شهریور 90 10:59
سلام عزيزدلم...خوبي؟کيانا جونم خوبه؟ببوسش....ياد ايام حافظ شناسي وفال حافظ به خير ...باورت ميشه 8سال گذشته
مریم
19 شهریور 90 13:44
سلام عزیزم عکسهای خوشگل خاله فوق العادست واقعا از این همه سلیقه لذت بردم بوسسسسسسسسسسسسسسسسس
پرنيان...مامان آوا
20 شهریور 90 8:49
سلام خانومي...من قربون اين دختر موفرفري ناز برم که اينقدر ژستاش قشنگه...مامانش هم که نگو گل کاشته
مامان مليكا
20 شهریور 90 10:02
ماشاالله به اين مامان خوش ذوق و اين دخمل ناز نازي
مامان مانلي
20 شهریور 90 14:10
يك سلام حقيقي به يك دوست مجازي. يارب آن نوگل خندان كه سپرذي به منش مي سپارم به تو از چشم حسود چمنش ... شعر حافظ همه بيت الغزل معرفت است آفرين بر نفس دلكش و لطف سخنش..... كياناي زيبا را ببوسيد.
شيده
21 شهریور 90 9:44
ميدوني چيه......تو از همون اول طبع لطيفي داشتي.فقط من نميدونم تو با اين روحيه چطور رشته حقوق خوندي......راستي عکسا خيلي زيباست
fatemeh
21 شهریور 90 10:44
kheili kheili ziba bud...keif kardam....mibusametun
مامان پارسا
22 شهریور 90 0:44
ماشالا به این دخملی با این عکسای قشنگ و هزار آفرین به مامانی با این هنرو ذوقش و انتخاب این شعرای قشنگ