كياناكيانا، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 16 روز سن داره

كياناي مامان

درسهایی که آموخته ام

1390/4/21 14:55
نویسنده : مامان کیانا
1,683 بازدید
اشتراک گذاری

 

  • آموخته ام که ...

    بهترین کلاس درس دنیا محضر بزرگترهاست.

  • آموخته ام که ...

    وقتی عاشق می شوم ، عشق خودش را نشان می دهد.

  • آموخته ام که ...

    در آغوش داشتن کودکی که به خواب رفته، یکی از آرامش بخش ترین حس های دنیا را در درون آدمی بیدار می کند.

  • آموخته ام که ...

    مهربان بودن بسیار مهمتر از درست بودن است.

  • آموخته ام که ...

    وقتی به هیچ طریقی نمی توانم به شخصی کمک کنم ، می توانم برای او دعا کنم.

  • آموخته ام که ...

    آن قدم های کوچک کودکانه ام در کنار گام های استوار پدر در شب های تابستان در اطراف خانه ، چه معجزه هایی در بزرگسالی من کرد.

  • آموخته ام که ...

    زندگی مثل طاقه پارچه است ، هر چه به انتهای آن نزدیکتر می شوی سریعتر می گذرد.

  • آموخته ام که ...

    باید شکر گذار باشم که خدا هر آنچه را که از او می طلبیم ، به ما نمی دهد.

  • آموخته ام که ...

    پول ، مقام و شخصیت نمی آورد.

  • آموخته ام که ...

    زیر ظاهر سر سخت هر انسانی فردی نهفته است که خواهان تمجید و دوست داشتن است.

  • آموخته ام که ...

    خداوند همه چیز را در یک روز خلق نکرد ، پس چه چیزی باعث شده است که فکر کنم من می توانم. 

  • آموخته ام که ...

    همه افرادی را که با آنها روبه رو می شویم ، شایستگی سلامی آمیخته به لبخند را دارند

کيانا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

azadeh
21 تیر 90 16:52
salam khili matne jalebi bood lezat bordam mamnon khoda negadare 2 ta kianaha bashe


ممنون همراه هميشگي
مامان فرشته
24 تیر 90 17:32
ممنون مامان مهربون چه متن قشنگی بود این عکس آخری هم که شاهکار بود