كياناكيانا، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 17 روز سن داره

كياناي مامان

یک روز ....یک تولد

1390/4/17 11:48
نویسنده : مامان کیانا
1,843 بازدید
اشتراک گذاری

دختر عزیزتر از جونم.....بازم هفدهمین روز تیرماه از راه رسید وخدای بزرگ به مامان فرصت ادامه زندگی داد...... میدونی امسال دومين سالروز تولد منه که با وجود تو پشت سر ميذارم و برام از تموم سالهاي گذشته شيرينتره....

عزيزترينم همه  آدما روز تولدشون یه احساس خاصی دارن....مثلا آدم تا وقتی کوچولوئه روز تولدشو به خاطر جشن وشادی دوست داره.......توی دوران نوجوونی روز تولد برای آدم حس غرور داره...غرور یکسال بزرگتر شدن.....وآدم توی اون دوران خیلی دوست داره روزا بگذره وزودتر بزرگ بشه...وقتی هم که آدما  ازدواج میکنن وبچه دار میشن دیگه تاریخ تولد بچه هاشون بیشتر از روز تولد خودشون ارزش پيدا ميکنه ....مثل من که حالا بهترين بهترين روزاي عمرم دوروزه...روز آشنايي با بابا جون وروز تولد تو......

گل هميشه بهارم ....امروز مثل تموم روزاي تولدم يه آحساس عجيبي دارم.....با خودم فکر ميکنم توي سال گذشته من چه کارايي کردم وچي دارم که باعث بشه به خاطرش به خودم ببالم....بعد شروع ميکنم به شمردن......

اول سلامتي....دوم سلامتي خونواده......سوم همراهي ومهربوني خونواده....چهارم ......پنجم......ششم......هفتم......

واي که وقتي به خودم ميام ميبينم هرچقدر ميشمرم تمومي نداره ومهمتر از همه اينکه ردپاي تو توي تموم شمارشهاي من هست ومنو دلگرم ميکنه براي شروع يکسال جديد از عمرم......

نازنين دخترم....امروز روز منه و من از خداي مهربون ميخوام که به من لياقت وفرصت به ثمر رسوندن تو رو بده ...همونطور که تا حالا لياقت داشتن وپرورش تورو به من عطا کرده.....

(راستي دلم ميخواد هزاران بار از لطف ومهربوني باباجون که منو با يه تولد کوچيک ويه هديه زيبا شرمنده کرد تشکر کنم ...وبعد هم ازخونواده ودوستاي گلم که هميشه مديون محبت بي حدشونم.....)

کيانا ومامان 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (19)

بابا کامران
18 تیر 90 8:53
همسر عزيزم...مامان مهربونم بازم تولدت مبارک....الهي خدا صدهاسال تورو براي ما نگه داره...از راه دور دستت رو هزاربار ميبوسيم...کامران وکيانا


من فداي هردوتون
ازاده
18 تیر 90 9:23
salam dooste khobam tavalodet mobarak eshala hamishe salem bashi va sayat bala sare shohret va dokhtare golet bashe boos


ممنون گلم
بهاره
18 تیر 90 12:45
سلام عزيزم...مامان نمونه تولدت مبارک الهي صدساله بشي


ممنون دوست خوبم
خاله خانوم
18 تیر 90 13:23
عزيزدلم تولدت مبارک......الهي سايه ات بالاسر خونواده خوبت باشه


مرسي خاله خانوم گل
مامان سما
18 تیر 90 14:21
عزيزم تولدت مبارک.......با بهترين آرزوها


سلام عزيزم...مرسي از تبريکت
رضا
18 تیر 90 14:35
سلام تولدتون مبارک...من خواننده خاموش وبتون هستم وهميشه مطالبشو دنبال ميکنم....قدر خونواده خوبتونو بدونيد...ضمنا دخترتون هم خيلي ناز وبامزه اس
شيده
18 تیر 90 14:39
سلام نسيم جونم ....تولدت مبارک ....ميبوسمت هم تورو ...هم دختر مو فرفريتو


سلام شيده گلم....ميبوسمت
fatemeh
18 تیر 90 14:55
salam azizam.happy tavalod.dar kenar kiana joonam shad bashi


سلام دوست خوبم ...از لطفت ممنون
مهسان
18 تیر 90 15:22
سلام سلام...من از وب دخترت خبر نداشتم ...شيده بهم گفت...وقتي ديدمو خوندم ذوق زده شدم ....راستي تولدت مبارک.....باورم نميشه دوست شيطون درسخون ما اينقدر مامان بااحساسي شده


سلام عزيزم ...قدم رنجه کردي
مریم
18 تیر 90 16:13
سلام خانومی خوبین عزیزم
تولدتون مبارک باشه هزاران بار تبریک میگم از صمیم قلبم
امیدوارم سایه شما بر سر کیانا جون و بابای خوبش باشه الهی آمین
خوش باشین عزیزم


سلام به روي ماهت....ممنونم
مامان فرشته
18 تیر 90 19:07
سلاممممممم عزیز دلمممممممممممم
مبارکهههههههههههههههه
هوراااااااااااااااااااااااااا
جیغغغغغغغغغغغ و سوتتتتتتتتتتتتتتتت و دستتتتتتتتتتت
عزیز دلم هزاران بار تولدت مبارک
ان شاا... تولد 120 سالگیتو جشن بگیری مهربونمممممم
با یه دنیا آرزوهای خوب
بوسسسسسسسس


سلام مامان فرشته....منم ميبوسمت
مونا مامان گلسا
19 تیر 90 9:00
سلام خانمی تولدت مبارک امیدوارم کنار خانواده ات همیشه لحظات خوبی داشته باشی


سلام عزيزدلم....ميبوسمت
مامان مليكا
19 تیر 90 13:16
سلام عزيزم تولدت مبارك ايشالا در كنار عزيزانت 120 سالگيت رو جشن بگيري پس شما هم مثل مليكاي من تيرماهي هستي؟ بازم بهت تبريك ميگم از راه دور اين گلها تقديمت


ممنون خانومي ...افتخار ميکنم که با مليکا جونم توي يه ماه متولد شدم
پرنيان...مامان آوا
19 تیر 90 13:47
سلام به روي ماهت...ببخشيد دير اومدم...تولدت مبارک.....هزار سال زنده باشي...دوتاييتونو ميبوسم


دير وزود نداره گلم....مهم محبت شماست
آزاده
19 تیر 90 13:51
سلام نسيم خانومي..تولدت مبارک...ببخشيد نتونستم حضوري تبريک بگم........کيانا جونمو ببوس


به به آزاده جونم...ممنون که اومدي
عابد
19 تیر 90 14:56
سلام صدها سلامی که از گرمای تابستون هم گرم تره. ایشاللللا همیشه سایه ات برقرار باشه و خداوندگار در زندگی یار و یاور و همراهتان در تمامی لحظاتتان. شاد باشید تا همیشه...
helia & sara
20 تیر 90 10:03
تولدت مبارک عزیزم امیدوارم که همیشه کنار خانواده گرمت خوب و خوش و خرم و سلامت باشی
مامان نيكا
20 تیر 90 14:02
تولدت مبارك مامان مهربون
هميشه شاد وس لامت باشيد
بوس


مرسي از لطفت عزيزم
مهرنوش
20 تیر 90 14:28
سلام عزيزم ...تولدت مبارک...رون وبا احساس مينويسي....نوشتنتو دوست دارم


سلام ...ممنونم