كياناكيانا، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه و 25 روز سن داره

كياناي مامان

خدایا دوستت دارم

1390/4/15 8:46
نویسنده : مامان کیانا
1,723 بازدید
اشتراک گذاری

((دخترم ...من این متنو خیلی دوست دارم وتوی لحظات سخت زندگی خیلی بهش فکر میکنم ...با خودم گفتم تا یادم نرفته برات بنویسم تا توهم مثل مامان بدونی همیشه خدای مهربون در کنار ماست حتی اگر ما به یادش نباشیم درست مثل پدر ومادرامون .... ))

خواب ديده بود... در ساحل دريا در حال قدم زدن با خداست

روبه رو در پهنه آسمان صحنه هايي از زندگيش به نمايش در آمد

متوجه شد كه در هر صحنه دو جاي پا در ماسه فرو رفته است

يكي جاي پاي او وديگري جاي پاي خدا

وقتي آخرين صحنه از زندگيش به نمايش در آمد

متوجه شد كه خيلي از اوقات سخت ترين وناراحت كننده ترين لحظات زندگي او بوده است وتنها يک رد پا ديده است

واين واقعا او را رنجاند واز خدا سوال كرد :

" خدايا تو گفتي چنانچه تصميم بگيرم كه با تو باشم هميشه همراه من خواهي بود .ولي متوجه شدم در بدترين شرايط زندگي فقط يك رد پا وجود دارد چرا ؟نمي فهمم چرا در مواقعي كه بيشترين نياز را به تو داشتم مرا تنها گذاشتي"

و ...خداوند پاسخ داد :" فرزند عزيز وگرانقدرم تو را دوست دارم وهرگز تنهايت نگذاشتم .راست ميگويي .....زماني كه تو در آزمايش ورنج بودي و از شدت غصه  قادر به حرکت نبودي..... اين درست زماني بود كه من تو را بر دوش گرفته بودم "


نقاشي خدا

آسمان خدا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

ازاده
15 تیر 90 9:05
salam khili ba mosama bood badanam mormor shod khoda negahdareton bashe


لطف داري گلم
فهيمه و صدرا
16 تیر 90 9:46
خيلي قشنگ بود مطالبت

مي بينم كه خدا رو شكر سفر خوش گذشته؟
جاي ما رو هم خالي كن


سلام خانومي...چشم حتما
مریم(مامان روشا)
16 تیر 90 15:44
عزیزم خیلی زیبا نوشتی منم خدارو خیلی دوست دارم با تمام سنگدلیهایی و بی رحمی های دنیا اما خالقشو دوست دارم و میدونم هر اتفاقی که می افته مصلحتی توش هست
کیانا جونمو میبوسم و ایشالا که همیشه خدا نگهدارش باشه


مرسي عزيزم...الهي آمين
افسانه
17 تیر 90 10:57
روز تولد انسانها تو هیچ تقویمی پیدا نمیشه چرا که فقط در قلب کسانی است که دوستشان داریم تولد خواهر گل و مهربونم مبارک


هزار بار از خواهر گلم ممنونم