كياناكيانا، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه و 26 روز سن داره

كياناي مامان

خواب خاله هایده

1390/4/1 11:53
نویسنده : مامان کیانا
1,803 بازدید
اشتراک گذاری

دخترم سلام...

از دیشب تا حالا یک لحظه هم از فکر خوابی که خاله دیده بیرون نمیام....حالا برات میگم.....

راستش دیروز زنگ زدم به خاله هایده که تولدشو تبریک بگم...بعد از صحبتای معمول وتبریک تولد.. خاله شروع کرد به تعریف این موضوع که (یه خوابی دیدم)میدونی خاله هایده همیشه رویاهای صادقه میبینه وتوی کل خانواده خواب دیدنش مشهوره...پس وقتي اينو گفت من توجهم جلب شد...خلاصه از ايجا به بعدو از زبون خاله تعريف ميکنم.....

خاله اينطور گفت که(خواب ديدم کيانا اومده خونمون ايستاده کنار مبل ...منم کنارش ايستادم...يکهو کيانا برميگرده سمت اتاق خواب بچه ها ودستشو دراز ميکنه وميگه....علي علي علي....بعد منم برگشتم به طرف اتاق که ديدم يه نوره سبز خيلي زيبا از در اتاق در حرکته وداخل اتاق شده ...من شروع کردم به گريه وداد ميزدم .....ياعلي ياعلي .......از خواب پريدم......حالم دگرگون بود......به خودم گفتم خدايا توي دل اين بچه که روز تولد حضرت علي رفته بوده مولودي ومامانش ميگفت همش دست ميزده وشاد بوده واز همه مهمترهميشه تا ميخواد از جاش بلند بشه ميگه علي.....چي ميگذره که واسطه شده ....)

ماماني دخترم.....منم توي تعبير اين خواب معنوي موندم....آخه تو از همون اول که ايستادنو ياد گرفتي تا ميخواستي بلند بشي همه خانواده مثل هميشه ميگفتيم (علي)جالبه که توهم نا خوداگاه ياد گرفتي وهيچوقت يادت نميره که وقت بلند شدن بگي (علي)فکر ميکني تا اين کلمه رو نگي نميتوني وايسي وراه بري ...منم اين کارتو خيلي دوست دارم وهروقت ميگي توي دلم ميگم (علي يارت)وقتي خاله خوابشو برام گفت هم حيرت کردم وهم آرامش خاصي توي دلم اومد......حس کردم که بي برو برگرد (علي يارته) 

مولاي من.....همه کوچولوهاي اين مرزو بومو به تو سپردم.....در تموم خوشيها وناخوشيهاي زندگي کنارشون باش وبه بزرگي قلب اين نوگلا از خداوند بزرگ بخواه مارو هم لحظه اي به خودمون وامگذاره....آمينکيانا 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)

tasnim
1 تیر 90 12:10
مامانی خوش به سعادتون که همچین گلی دارین خدا براتون حفظش کنه و حضرت علی (ع)همیشه یاورش باشه


سلام دوست خوبم خوش اومدي..ممنون از لطفت
خاله خانوم
1 تیر 90 12:33
باورکن با خوندنش اشکم سرازير شد دختر...الهي دعات مستجاب بشه


بميرم الهي....
فهیمه
1 تیر 90 12:35
سلام:
انشالله حضرت علی (ع) همیشه یار و یاورت باشن گلی


الهي که نگهدار نيني ناز شما باشه
فهیمه
1 تیر 90 13:10
سلام عزیزم:
خوشحالم که منو دوست خودت میدونی خانومی...
ممنون از توصیه هات ...حتما همشو اجرا می کنم عزیزم.
دلت آروم و بهاری.


ذوق زده شدم از سرعت جواب دادنت عزيزم
ازاده
1 تیر 90 13:14
kianajon dast ali b hamrat bashe vase khale e ham 2a kon doset darm azizam boooooooosssssssss


سلام خاله جون...کيانانازي رو رو از قول ما دوتا... دوتا بوس بکن


مامان امین حسین
2 تیر 90 11:42
سلام عزیزم خوش بحالتون امام علی (ع) نگه دارتون باشه از دخترتون خوب نگهداری کنید


ممنون.... خانومي
نازنین
2 تیر 90 19:15
سلام خوش حال میشم اگه به وبم سر بزنید
راستی اگه با لینک موافقین خبرم کنید


سلام...ممنون که به ما سرزدين...کاملا موافقم
مامان حسین
4 تیر 90 12:00
الهی قربونش بشم که یا علی میگه و پا میشه.ایشالله حضرت علی پشت و پناه تو و همه بچه ها باشه.


ممنون از مهربونيت...الهي آمين
خاله مریم
4 تیر 90 14:21
چقدر این عکسش هنری و قشنگه...

نی نی مون به دنیا اومد اگه تونستی حتما یه سر به وب من بزن...


مبارکه......همين الان ميام
مامان مليكا
5 تیر 90 15:02
ايشالا خداي مهربون دخترت رو حفظ كنه و هممون بتونيم بچه هامون رو با عشق مولا علي بزرگ كنيم


آمين...
نازنین
5 تیر 90 17:55
سلام من رو می تونید با عنوان مسافر باد ( نازنین) لینک کنید


اي به چشم
مریم (مامان روشا)
6 تیر 90 1:36
سلام عزیزم چه جالب روشا هم همینطوره 15ماهش که بود یاد گرفته بود وقتی میخواست بلند شه میگفت علی من عاشق علیم عاشق اسم علیم اسم برادرم هم علیه که متاسفانه چند روز پیش در اثر تصادف از دست دادیمش روحش شاد


واي عزيزدلم...خيلي ناراحت شدم تسليت ميگم
مامان فرشته
6 تیر 90 3:41
سلام عزیزم
می دونی چیه آخه بچه ها پاکترین موجودات روی زمینن برای همینه لقب فرشته می گیرن
خدا فرشته ات رو برات حفظ کنه
بوسسسسسسس


مرسي گلم....ميبوسمت
helia & Sarah
6 تیر 90 10:57
عکسش فوق العاده است
بوسسسسسسسسس برای کیانای نازمون


ممنونم چشماتون قشنگ ديده