كياناكيانا، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 17 روز سن داره

كياناي مامان

بچه هاي اين دوره .....بچه هاي اون دوره

1390/3/23 8:27
نویسنده : مامان کیانا
1,455 بازدید
اشتراک گذاری

دختر گلم سلام.....

نميدونم چرا  به اين جمله حساسيت پيدا کردم...اينروزا  هرجا ميري و پاي صحبت هم سن وسالاي خودمون که ميشيني همه حتما يه جاي حرفاشون به اين جمله اشاره ميکنن که((واي امان از بچه هاي اين دوره ...کي ما اينجوري بوديم و........))

خلاصه شروع ميکنن به مرز بندي وخط کشي....اکثرا هم نتيجه اش بالا رفتن رتبه نسل قديم وپايين اومدن ارزش نسل جديده......راستش من اصلا اين حرفا به مذاقم خوش نمياد .....مخصوصا حالا که خودم مسئوليت پرورش يه غنچه زيبا مثل تورو دارم بيشتر به پوچي جنبه بد اين حرفا ميرسم...

ميدوني گل من.... من ميگم مگه غير از اينه که وقتي يه بچه متولد شد لوح دلش سفيد سفيده وبا کمک پدرو مادرش يواش يواش خط وخطوط ميگيره....مگه دنياي اطراف بچه هامون غير از دنياي ماست....مگه غير از اينه که تو با دقت همه کاراي اطرافيانتو نگاه ميکني و با همه وجودت سعي ميکني تقليدشون کني...مگه غير از اينه که اين پدر ومادرن که تورو به اين دنيا هديه دادن وحالا همه سعي وتلاششونو ميکنن تا تو به جايي که آرزوي قلبي اونا(حتي قبل از بودن تو بوده) برسي...

من با همه وجودم اعتقاد دارم که شما بچه هاي نسل جديد از همون دوران نوزادي هوشيار تر وباهوش تر از مائيد..دليلش هم تفاوت دنياي پيرامون ما وشماست...دنيايي که سرعت تغييرش به سرعت نور رسيده وهر لحظه بايد خودتو با تغييراتش  هماهنگ کني تا ازش جا نموني ....تفاوت منو تو از همين جاست ...از ديدن وداشتن چيزايي که براي من توي سن تو مقدور نبود ...

من اين روزا دلم ميگيره وقتي ميبينم  پدر ومادرا به بهانه تفاوت با بچه هاشون دارن با دست خودشون يه چاه عميق بينشون حفر ميکنن وهرروز هم با بي تفاوتي خودشونو به  دست تقدير ميسپرن ......

بهترينم.....باورکن لوح سفيد دل بچه هاي دهه بيست يا دهه چهل با بچه هاي دهه تو که در آخرين سالهاي يک قرن متولد شدي هيچ تفاوتي نداشت تنها فرقش در بضاعت پدر ومادراشون ودنياي پيرامونشون بود.....

نازنين دخترم ...خداکنه که من و پدرت بضاعتمون در اندازه گوهر والاي وجود تو باشه.....تا بعدها به ما وتربيت ما خرده نگيري ..همون کاري که ما الان خواسته وناخواسته با پدر ومادرامون ميکنيم.....خدا کنه.....

کيانا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

بهاره
9 خرداد 90 15:12
راست ميگي خانومي من که بچه ندارم ولي حرفاتو ميفهمم .....نميخوايم تلاش کنيم فقط دنبال نتيجه ايم
سارا
9 خرداد 90 16:25
سلام گلم واقعا با هات موافقم
مامان روژین
10 خرداد 90 1:27
آفرین ......آفرین
مامان فرشته
10 خرداد 90 3:55
سلام عزیز دلم واقعاً راست می گی ان شاا... این عزیز خاله جزء بهترینها باشه که هست بوسسسسسسس
بابا کامران
10 خرداد 90 8:58
همسر مهربونم مثل هميشه باهات موافقم ..اينا حرف دل منم هست
مامان امین حسین
10 خرداد 90 11:06
سلام عزیزم اول از همه از راهنمایی ممنون عزیزم چه قلمی واقعا حق با شماست انشالله خدا توفیق درست بزرگ کردن این غنچه های گل سرخ رو به همون بده از روی کیانای خوشگل ببوسید


خجالتم دادي خانومي با حرفات.
مامان حسین
10 خرداد 90 15:20
سلام گلم
خیلی عمیق و پر محتوا نوشته بودی.منم بات
موافقم.
کیانا جونو میبوسم.


مرسي گلم
مونا مامان گلسا
11 خرداد 90 9:27
مریم(مامان روشا)
13 خرداد 90 0:18
سلام به کیانا ومامان مهربونش منم از ته دلم میگم آمییییییییییییییییییییییییین


ممنون عزيزم