كياناكيانا، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 15 روز سن داره

كياناي مامان

براي مادرم

1390/3/1 15:07
نویسنده : مامان کیانا
836 بازدید
اشتراک گذاری

مهربان مام مهرپرور من

سايه ات کم مباد از سرمن

ميدرخشد چو آفتاب اميد

ماه روي تو در برابر من

چهره تو فروغ ديدن من

جلوه تو صفاي منظر من

دامن توست مهد تربيتم

پربها گشته از تو گوهر من

اي بسا شب که تا سحرگاهان

بنشستي کنار بستر من

يکزمان تا سحر نياسودي

وز تو آسوده بود خاطر من

همه پرورده عواطف توست فکر من..منطق سخنور من

بهترين گوهر وجود تويي

مهربان مام مهرپرور من

(باعشق و دست بوسي فراوان براي مامان فرشته من که تا دنيا دنياست مديون محبتش هستم وفقط دلم ميخواد گوشه اي از زحماتشو جبران کنم....ولي صد حيف که اگه تمام ثروتهاي جهان رو هم به پاش بريزم در برابر يک نگاه با محبتش به هيچ نمي ارزه)

 

lمادرم 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

مامان مانلي
1 خرداد 90 15:21
روز تو هم مبارك دوست عزيز
شيوا سادات
2 خرداد 90 8:13
سلام. به به! چه دختر قدر شناسي
انشاالله مامان هميشه شاد و سلامت باشد.بهشون بگين ارادت دارِيم


سلام خانومي روزت مبارک.....ممنون از لطفت
خاله خانوم
2 خرداد 90 9:05
روز مادر بر همه ماماناي خوب ايروني مخصوصا مامان مهربون کيانا مبارک..ميبوسمت
مامان حسین
2 خرداد 90 9:47
سلام عزیزم
خیلی زیبا بود.
روزت مبارک.


مرسي خانومي
مامان هلیا
2 خرداد 90 10:36
عزیزم مادر مهربون و نمونه و باسلیقه روزت مبارک
ایشالا یه روز دخملیهامون مامان بشن


انشاا...همه ما اون روزو ببينيم
مامان مليكا
2 خرداد 90 11:08
سلام عزيزم خيلي با احساس و قشنگ بود روزت مبارك باشه گلم


ممنون خانومي
سارا
2 خرداد 90 11:23
سلام عزیزممممممممم
روزت مبارککککککککککک
دوست خوبممممممممممممم


دوستي با شما افتخاره
مامان فرشته
2 خرداد 90 12:10
سلامممممممم عزیز دلم خوبین ؟
امیدوارم سایه مادر مهربونت سالهای سال بالای سرت باشه گلم
روزت مبارک عزیزم
بوسسسسسسسس


ممنون از حضور سبزت
مریم
2 خرداد 90 15:26
سلام مادر عزیز و دوست داشتنی کیانا جون سلام مارا هم به مادر مهربونتون برسونید و بفرمایید ما قدر دان مادرهای خوبی مثل شما هستیم و خواهیم بود روزت مبارک عزیز دلم
بابا کامران
4 خرداد 90 7:54
روز مادر بر همه ماماناي مهربون ايروني مخصوصا ماماني ومامان صديقه مبارک


مرسي از لطفت