كياناكيانا، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 17 روز سن داره

كياناي مامان

ای عکس تویی شاهد ایام جوانی

1390/2/6 14:21
نویسنده : مامان کیانا
3,014 بازدید
اشتراک گذاری

چند روز پيش برای سرگرم شدنت رفتیم سراغ آلبومامون...آخه یه جایی خوندم که از زمان نوزادی بهتره عکسای افراد خانواده رو به نی نی نشون بدین تا فکرش باز بشه وسلولای مغزش فعالیت کنن..از اون جایی که  مامانت طرفدار پروپا قرص تلفيق تكنولوژي و سنته از همون ماه اول برات كتاب با عكساي زياد ميخوندمو عكساي آلبومامونو  بهت نشون ميدادم...يادمه سه ماهه بودي كه فيلم عروسيمونو برات گذاشتم وباور نميكردم كه داري باتعجب نگاه ميكني ...بعدها كه بزرگتر شدي ديگه ياد گرفتي وقتي به اسم آدما توي عكس اشاره ميكرديم بهشون نگاه كني يااز همين چند ماه پيش كه به عكس عروسي من وبابا روي ديوار نگاه ميكنيو اول ميگي ((عدوس))يعني عروس بعدهم ميگي ((بابا...مامان))

خلاصه گفتن اين حرفا براي اين بود كه بگم ديروز باز رفتيم سراغ عكسا...واي كه من عاشق اين ورق زدناي توام كه تند تند ورق ميزنيو نميذاري منم دست بزنم .....توي عكساي آلبوم مامان يه عكس از يك سالگي من بود ..عكس تولدم كه بغل ماماني نشستم با موهاي دمب موشي وپيراهن صورتي....(خدا رحمت كنه عمو محمد باقرو كه اين لباسو برام از مشهد سوغاتي آورده بود...روحش شاد ....)اين عكسو كه ديدم گفتم خدايا چقدر شبيه كياناست....آخه ميدوني هركس راجع به تو يه نظري ميده يكي ميگه كپي برابر با اصل خودته...يكي ميگه عين باباشه....يكي ديگه ميگه شبيه عمو كوچيكشه...البته به نظر من اين هنر نقاش تواناي بي همتاست كه فرزندو تلفيقي از پدرو مادر آفريده جوريكه بلاخره نميتوني قطعي وصددر صد بگي شبيه كدوم يكيه

جونم برات بگه يكدفعه يه فكري به سرم زد....فرداش كه از اداره برگشتم خاله هنگامه اينا و خاله افسانه خونه ماماني بودن منم يواشكي با خاله گلي كه عاشق اين كاراس چمدون لباساي قديمي رو آورديم و لباس صورتيه توي عكسو پيدا كرديم...ديگه بعدشو حدس بزن...آره ماماني جونم.....لباس منو تنت كرديم...عزيزدلم نميدوني چه كيفي كردم... ووووووووووووووووااااااااااااااااي تو توي لباس بچگياي من......فكر كنم براي هر مادري لذتبخشه.....

وقتي همه ديدنت اول شوكه شدنو بعدهم تاييد كردن كه مثل من شدي ....تو هم كه انگار لباس بهت انرژي داد شروع كردي به ناناي كردنو آواز خوندن ....رفته بودي توي اتاق دايي ميكوبيدي به در وبلند بلند آواز ميخوندي بعد يكدفعه ميدويدي طرف  تخت دايي وتند ميرفتي بالا...

حالا من ميخوام عكس خودمو با عكس تورو با لباس من بذارم...برام جالبه دوستاي گلم كه ميان پيش ما توي اين وبلاگ نظرشونو راجع به اين دوتا عكس بگن.....هرچند من اعتقاد دارم تو چه شبيه من باشي چه نباشي اين روح وجان منو باباست كه در وجود تو دميده شده ...پس تو خود مادوتایی كه در تاريخ تكرار شدي نازنينم..... 

و حالا عكس مامان

و اينك عكس كياناي مامان

 دخمل نوازنده وخواننده ما

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

خاله خانوم
6 اردیبهشت 90 12:38
avalin nazar:khode khodeti....jaleb bud


فداي تو كه سريع نظر دادي .....شوكه شدم .پشت در بودي ناقلا
شیوا سادات
6 اردیبهشت 90 12:52
ای وای چه شباهتی!چشم و ابروش که کپ خودتهقربون قدرت خدا


يك دنيا ممنون كه آن لايني عزيزم
مریم
6 اردیبهشت 90 16:04
سلام مامان کیانای عزیزم مرسی که منو دیانا رو قابل دونستی حتما شما دوست عزیز رو لینک میکنم منم افتخار میکنم به دوستی پر از احساس شما چقدر لطیف مینویسی این دخمل نانازت رو ببوس موفق باشی


اختيار دارين... دوستاي خوبي مثل شما باعث افتخارن
مامان شیما وحدیث
6 اردیبهشت 90 18:07
سلام مامان کیانای عزیز.خیلی تعجب آوروجالب بود .انگار سیب ازوسط نصف شده هستین .همه ی اندامتون شبیه به همه حتی به نظرم تو وزن هم یکی هستین .
خوش به حالتون من که دخملام هیچ کدوم شبیه خودم نشد :
به ماهم سربزن .خوشحال میشم


عزيزم ....ممنون كه مارو قابل دونستي
azadeh
6 اردیبهشت 90 18:55
khili sdhabihete mamane kina ba man k mamanekianahastam az ye sharo deare dige dost sho dokhmalamon ham esman


عزيزم از لطفت ممنون.ديروز برات ايميل زدم ولي مشكل داشت ...اگه تونستي ميل برام بفرست
غزل
6 اردیبهشت 90 21:21
سلام مامانی جوووووون خوفی؟ کیانا جووون خوبه . واااااااا ی که چقد شما مادرو دخمل شبیه همید . خیلی ناز بودی واقعا که همچین دخملی خوشملی باید یه همچین مامی خوشمل تری هم داشته باشه .....
فدات فدات صد بوس برات بابای ....


مرسي گلم...منو كيانا هم هزار تا بوس برات فرستاديم
مامان فرشته
6 اردیبهشت 90 23:09
سلام مهربونممممممم
وای چقدر شبیه هم هستید
ای جانم قربونش برم من که اینهمه نازه بوسسسسسس


عزيزدلم ...چشمات قشنگ ميبينه..مرسي كه اومدي
مامان روژین
6 اردیبهشت 90 23:19
سلام گلم .
اینجوری قبول نیست . باید یه عکس عم از بچگی های بابایی میگذاشتی اونوقت قضاوت میکردیم .
چشم ها و بینی کیانا جونی کپ خودته ولی فقط همین .
یعنی به نظر من در خالت کلی کیانا شبیه شما نییییییییییییییییییییییییییییییست .
ناراحت نشو دیگه باشه . بوس .


وا مگه ناراحتي داره ....توي پست نوشتم اصل روح وجان منه كه توي وجودشه ...راست ميگي حتما عكس باباي كيانا رو هم ميذارم.ممنون از لطفت
مادر
7 اردیبهشت 90 10:43
سلام مامان کیانا
واقعا شبیه همید فقط لب و دهنش کمی فرق داره
ایشالا همیشه سالم و سلامت باشید
به منم سربزنید


سلام عزيزم....خوشحالم كه يه دوست جديد پيدا كرديم
ماماناي نيما و عسل و مهديه
7 اردیبهشت 90 13:19
سلام مامان باذوق كيانا
واقعا" واقعا" كپي برابر اصله
انشاءا... زير سايه پدر و مادر به قول كيانا عدوس بشه.


دوستاي خوبم ممنون كه نظر دادين
مامان آتین
12 اردیبهشت 90 17:30
سلام به نظر من هیچ شباهتی با پدرش نداره کاملا" شبیه خودته عزیزم ... مو نمیزنهههههههه