كياناكيانا، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 15 روز سن داره

كياناي مامان

اردیبهشت ماه

1390/2/3 13:43
نویسنده : مامان کیانا
1,595 بازدید
اشتراک گذاری

                                              

                                                   اردیبهشت ماه

                          یعنی زمان دلبری دختر بهار

                     کز تک چراغ لاله چراغانی است باغ

                   وز غنچه های سرخ..تک تک میان سبزه

                                فروزان بود چراغ...

                     وانگه که عاشقانه بپیچد به دلبری

                        بر گرد نسترن نیلوفری سپید...

                                    آید مرا به یاد

                                                  نیلوفر منی.....

                                                               در خاطر منی....

(جاده چالوس...اردیبهشت ۸۹)

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

ghazal
3 اردیبهشت 90 13:56
فدااااااتون . خوشحال میشم مامانی .
ایشالله که کیانا جان زیر سایه مامانو باباشش ا120ساله بشه .... یه دنیا بوس فدای شما و دخملتون .


مرسييييييييييييييييييييييي عزيزم.ميبوسمت
سارا
3 اردیبهشت 90 15:27
سلام عزیزم خوشحالم که به من سرزدی نمی دونی چقدر عاشق این شعرم وچقدر باهاش خاطره دارم


عزيزم ما با اين خاطره هاست كه زنده ايم وزندگي ميكنيم...ممنون
dokhtarearoosaki
3 اردیبهشت 90 19:27
...mashaaaaaalaaa salam dokhtaretoon kheli bamAzzast ....webloge khobi dariiid..shoma nevisandeye khobi hastiid


به من خيلي لطف داري عزيزم .خوشحالم كه خارج از ني ني وبلاگ هم دوست پيدا كرديم
مامان روژین
4 اردیبهشت 90 2:27
هم شعرت منو کشته و هم تصویر . بوس .


بوس به خودت خانومي...خوشحال ميشم مياي ديدنمون
مامان فرشته
4 اردیبهشت 90 12:30
سلام عزیز دلم
وای برای همینه من این ماه به دنیا اومدم دیگه ههههه
ممنون خیلی شعرت قشنگه بوسسسسسس


تولدت مبارك گلم....انشاا..در كنار گل قشنگت صدساله بشي
مامان فرشته
4 اردیبهشت 90 12:33
وای شرمنده من نمی دونستم اینجا لینکم
لینکتون کردم یه دنیا ممنون


اين حرفا كدومه دشمنت شرمنده.شاد باشي