كياناكيانا، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه و 25 روز سن داره

كياناي مامان

شب یلدا......30/9/1391

1391/10/15 16:04
نویسنده : مامان کیانا
1,968 بازدید
اشتراک گذاری

دختر سیاه موی شرقی من......سلام

شب یلدای سال 91 هم گذشت ....مثل تمام شب یلداهایی که پشت سر گذاشتيم.... با اين تفاوت که امسال غمي به بزرگي يک کوه روي قلبمون سنگيني ميکرد......غم نبودن عزيزي که سال پيش در کنارمون بود......و مدتهاست که به آسمونها پر کشيده ......

عمو کامیار مهربان

امسال هرچند بنا بر قول وقرار بين منو باباجون نوبت خونه آقاجوني بود ولي من به خاطر وضعيت عزيز اينا از باباجون خواستم که امسال هم بریم پیششون تا شاید بودن ما مرهمی به غم دلشون باشه.....ولی چند روز مونده به یلدا  جایی دعوت شدن واینطوری شد که ما طبق روال امسال شب یلدا مهمون خونه آقاجونی بودیم.....

جای همه اونایی که نبودن سبز.....خیلی خوش گذشت....مخصوصا به شما خانوم گل که از بودن در کنار خاله ها ومخصوصا  خاله زاده ها کلی کیف کردی....آخه اولین سال که یلدا رو در کنارت گذروندیم وخونه آقاجونی بودیم ...تو فقط ده ماه داشتی و برات مهمونی شب یلدا با مهمونی شبهای دیگه فرقی نداشت ولی امسال از چند روز قبل حسابی از یلدا ورسم ورسوماتش به زبون خودت برات گفته بودم وتو همش لحظه شماری میکردی تا یلدا برسه....خوشبختانه امسال شب یلدا پنجشنبه بود وروز تعطیل ...برای همین با فراغ بال کارهامون کردیمو.........بالاخره شب رسید.....

شب يلدا

با کمک خاله ها میز یلدا رو چیدیم....الحق که خیلی زیبا شد...دست همگی بی بلا.....خونه آقاجونی هم که جون میده برای اینجور کارا .....آخه از صنایع دستی گرفته تا نقاشی وکارای دستی سنتی ومدرن توش پیدا میشه واینجوری میتونی هرچی دلت میخواد استفاده کنی....

khcn,ki

خلاصه...دختر نازم بعد از خوردن شام....(جای همگی خالی)

نوشابه بده....فقط دوغ

نوبت به اجرای مراسم رسید...نمیدونی چه ذوقی کرده بودی....فدات بشم الهی خوشگل من....اول از همه کلی عکس یادگاری انداختیم...کاری که من عاشقشم....

کیانا در کنار آقاجونی ومامانی

طبق معمول کنار دختر خاله هات نشسته بودیو مثل یه دختر خانوم به کارای دیگران نگاه میکردیو سعی ات این بود که همون کارا رو انجام بدی....اینجابود که به من ثابت شد یه دختر از همون بچگی واقعا یه دختره......با همون ناز واداها وظرافت مخصوصش....قربون همه اداهات برم من......

پرنسس کیانا

این هم صحنه های شکار شده توسط دوربین مامان نسیمه از یک دختر ناناز در حین ارتکاب جرم در شب یلدا

به به چه نارنگی خوشملی

حتما مثل خودم شیرینه

ای بابا چرا تموم نمیشه.....

پرنسس من ....بالاخره شب یلدای امسال هم به آخر رسید....با هزاران هزار آرزوی خوب برای همدیگه از خدا خواستیم به صاحب خونه امیدمون سلامتی وبرکت بده تا سالیان سال زیر سایه اش شب یلدا رو جشن بگیریم ......

عشق من ...توهم  با قلب پاکت آرزو کن که غم واندوه هیچ کسی به بلندی شب یلدا نباشه....آرزو کن دریایی از امید ونور عشق تا شب یلدای آینده در قلبهای همه ما جاری باشه تا هیچوقت یادمون نره که( خوشبختی چیزی نیست جز همین لحظه های گذرای شاد که ما گاهی ناخواسته خیلی راحت از کنارشون عبور میکنیم)

بهترینم....گل نازم....به خدا میسپارمت...با همین جمله تکراری ولی زیبا.....تا وقتی که دوباره بیامو برات بنویسم به خدا میسپارمت......

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (17)

بابا کامران
16 دی 91 19:28
امسال یه گوشه از قلبم خالی بود....جای داداش خوبم که تا ابد داغدارشم..... خوشگل بابا فدای نازوادات بشم....
خاله خانوم
17 دی 91 7:08
وقتي مامان گفت آپ کرده زود زود اومدم تا عکساي نازتو ببينم....خيلي خوشگلي دخمل شيطون....قربون اون نارنگي خوردنت
فاطمه
17 دی 91 15:19
مامان سانای
17 دی 91 22:22
من منتظر بودم تا عکسهای یلدا رو ببینم چون قبلا سلیقه تون را توی عکسهای مراسمها دیدم . خوش به حال کیانا که مامان باسلیقه ای مثل شما داره . مثل همیشه عالیه.
هدي مهدوي
18 دی 91 9:20
عزيزم مثل هميشه عالي.....همه چيز خصوصا دختر نازتون
فتانه موسوي
19 دی 91 7:34
خيلي زيبا نوشتيد...از خوندن مطالب وب دخترتون سير نميشم...خيلي وقته خواننده خاموش وب هستم...هزار آفرين به شما....دخترتون هم خيلي ناز وبامزه است....ببوسينش...
میترا
20 دی 91 2:02
زبونشو نگاه کن... مثل همیشه عالی.
مامان کیانا
20 دی 91 16:13
سلام .وبلاگ قشنگی بود من به خاطر تشابه اسمی با دخترم مشتاق خوندن شدم .خوشحال می شم از وبلاگ دخترم هم دیدن کنید
مامان گیسوجون
21 دی 91 16:12
جمعتون عاشقانه الهی همیشه خوش باشید عزیزممممم کیانا جونم ماشاا... چقدر بزرگ و نازشدی خوشگلم بوسسسس
مریم (مامان روشا)
24 دی 91 15:30
سلااااااااااااااااااام کلی دلم براتون تنگ شده بود مامان و دختر خوشگل... حاله قربونت بشم چقدر عوض شدی خانوم شدی عزیز دلم... هردوتون رو میبوسم
فتانه موسوي
25 دی 91 8:10
عزيزم..چقدر تو ناززززززززززززززززززززززززززززي
شیده
28 دی 91 11:06
وای خدا امان از این مادر ودختر که با عکسای خوشگلشون هی دل ما رو آب میکنن
مهسان
1 بهمن 91 15:08
خوشمل....گوگوليه من...قربون زبونت .....
مامان ساینا کوچولو
2 بهمن 91 16:11
سلام خوشگل خانوم-چه عکسای نازی-چه وبلاگ قشنگی.من که کلی کیف کردم.
خاله خانوم
14 بهمن 91 9:39
مادر ودختر ناناز کجايييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييد
مریم (مامان روشا)
14 بهمن 91 23:31
سلام به خانوم کوچولوی خودم عزیز دل خاله....تولدت پیشاپیش مبارک....با آروزی بهترینها در سومین سالگرد زندگیت از راه دور روی ماهتو میبوسم و برات بهترینها رو از خدای مهربونم میخوام
مامان آوا
15 بهمن 91 14:08
کیانا خانمی تولدت مبارک الهی 100 ساله بشی