كياناكيانا، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 16 روز سن داره

كياناي مامان

روزت مبارک مادر مهربانم.....

1391/2/24 15:53
نویسنده : مامان کیانا
1,849 بازدید
اشتراک گذاری

              

امروز روزِ توست، ای مهربان‌ترین فرشته‌ی خدا.


بگو چگونه تو را در قاب دفترم توصیف کنم؟
صبر و مهربانیت را چطور در ابعاد کوچک ذهنم جا دهم؟

آن زمان که خط خطی‌های بی‌قراری ام را با مهر و محبّتت پاک می‌کردی و با صبر و بردباری کلمه‌ به کلمه ی زندگی را به من دیکته می‌گفتی خوب به خاطرم مانده است.
و من باز فراموش می‌کردم محبت تشدید دارد.

در تمام مراحل زندگی، قدم به قدم، هم پای من آمدی، بار‌ها بر زمین افتادم و هر بار با مهربانی دستم را گرفتی.
آری، از تو آموختم، حتی در سخت ترین شرایط،
امید را هرگز از یاد نبرم.

 

یادم نمی‌رود چه شب‌ها که تا صبح بر بالینِ من، بوسه بر پیشانیِ تب دارم می‌زدی
و چه روزها که با مهر مادرانه ات لقمه‌های عشق را در دهانم می‌گذاشتی
و من باز لجبازتر از همیشه دستت را رد می‌کردم!

وقتی بوسه بر دستان چروکیده ات می‌زنم،
یاد کودکی‌ام می‌افتم که همیشه به خاطر لطافت دستانت به همه فخر می‌فروختم
و حال به خاطر خشکی دستانت با افتخار می‌گویم این دستان مادر من است که تمام زندگی‌اش را به پای من گذاشت؛
من با نوازش همین دست‌ها بزرگ شدم و امروز با تمام وجودم می‌گویم:
مادرم مدیون تمام مهربانی‌هایت هستم و  کمی‌کمتر از آنچه تو دوستم داری، دوستت دارم.

(به نقل از وب سايت عاشقانه ها)

پي نوشت: دختر عزيزتر از جونم ميدونم که حرف دل من حرف دل تو وهمه دختراي ايروني براي ماماناي بينظيرشونه....پس منم دلم ميخواداز زبون همه بچه ها براي مادراي مهربون بنويسم......واز خدا بخوام سايه پربرکتشون هميشه مستدام باشه...الهي آمين

راستي يه خبر خوش ماماني...... به زودي اينترنت خونه برقرار ميشه.... منم مثل هميشه با يه بغل خاطره وعکس ميام.......به اميد ديدار پي در پي در دنياي مجازي.....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مامان آرینا موفرفری
24 اردیبهشت 91 15:49
"مادر” واژه ایست سرشار از امید و عشق واژه ای شیرین و مهربان که از ژرفای جان بر می آید. روزت مبارک مادر . . .
مامان گیسو جون
26 اردیبهشت 91 0:14
سلام به روی ماهت دوست گلم چقدر نوشته ات زیبا بود روزت مبارک مادر بی نظیر روی ماهتون رو می بوسممممممممممم
سیدمهدی
27 اردیبهشت 91 15:56
سلام واقعا خوشگلیکیانای عزیز روز خودت و مامان گلت مبارک
ثمین
29 اردیبهشت 91 19:44
سلام! یکی از کاربران ژورنال دنیای نفیس سوالی داشتن که قرار شد به اشتراک بزاریم. اینکه: چه لباسهايي براي سيسموني بخريم؟؟؟ خوشحال میشم شما هم نظرتون رو برامون بگید تا مامانای جدید استفاده کنن! منتظرتون هستیم
سیدمهدی
1 خرداد 91 1:50
سلام .مرسی از اینکه اومدی و مرسی از لینکت . برام آدرس نذاشته بودی دوساعتی گشتم تا ادرستون رو پیدا کردم من هم لینکتون کردم کیانای عزیز رو ببوس
سیدمهدی
3 خرداد 91 17:24
سربزنی خوشحال میشم کیانا رو ببوس
مامان مليكا
7 خرداد 91 8:25
سلام مثل هميشه زيبا و پر از احساس نوشتي دخمل نازمو ببوس
مریم(مامان روشا)
10 خرداد 91 14:57
سلام عزیزم خوبی کجایی خانوم ؟جواب smsهم نمیدی امیدوارم هرجا هستی شاد و سالم باشین
رضا هستم .
3 آبان 91 14:55
سلام کیانا جون اول اینکه تولدت مبارک عزیزم من باز هم امدم امید وارم در صحت و سلامت در کنار پدر ومادرت باشی .به امید دیداری دوباره .من همیشه به فکرت هستم .بای