كياناكيانا، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 16 روز سن داره

كياناي مامان

این روزهای شاد......

1390/12/15 15:43
نویسنده : مامان کیانا
2,369 بازدید
اشتراک گذاری

دختر برگ گلم سلام.....

امروز اومدم تا برات بگم به امید خدا روزهای شادی رو پیش رو داریم......مهمتر از همه اینکه دیگه چیزی تا آغاز سال جدید نمونده وبوی خوش عید نوروز رو از حالا میشه حس کرد......همینکه در تدارک یه تغییر باشی حالا هر چند کوچک، بهت یه دنیا امید وشادی هدیه میکنه که تا مدتها میتونه شور وشوق ادامه زندگیت باشه......نازنینم خوشبختی ثمره همین دلخوشی ها وشادیهای کوچیکه وبس.....

حالا از صدای پای نوروز که بگذریم آخر این هفته دو تا عروسی دعوت شدیم......

روز چهارشنبه عروسی نوه خاله باباجون

روز پنج شنبه عروسی دوست وهم دانشکده ای گلم (شیده)

خلاصه که سرمون حسابی شلوغه......منم از دیشب شروع کردم به آماده کردن لباسا ووسایل لازم برای رفتن به عروسی!!!!!!!!!!!!!!! آخه من عادت دارم هرجا بخوام برم یا هرکاری رو بخوام شروع کنم باید از چند روز قبل مقدماتش آماده بشه تا روز موعود دچار سردرگمی ودستپاچگی نشیم.......از لباس گرفته تا کیف وکفش وزیور آلات وجوراب و....همه رو سر جای مشخص گذاشتم تا راحت وآسوده بتونیم حاضر بشیمو بریم عروسی......

عسل مامان اینا رو گفتم تا بدونی نظم وترتیب والبته برنامه ریزی همیشه انجام کارای سخت رو آسون میکنه...این بزرگترین درسیه که من از زندگی کارمندی گرفتم.....

امیدوارم این روزها برای همه روزهای شاد وسرشار از خوشی باشه وبه ما هم خوش بگذره..........هرچند که مطمئنم همینطوره آخه تو دیگه برای خودت خانومی شدی و دلواپسی من از بابت اذیت شدنت توی مراسمهای بزرگ کمتر شده.....

حالا دیگه خودت هم دوست داری بیشتر توی جمع حاضر بشی ومن به این روحیه اجتماعیت و زود ارتباط برقرار کردنت افتخار میکنم ،بزرگ کوچکم

قول میدم با عکسای قشنگ وخاطرات خوب با تو بودن برگردم وبرگهای این دفتر خاطرات مجازی تورو پرکنم......پس تا اولین فرصت.......چشم مهربان خداوند به وجودت

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

باباکامران
15 اسفند 90 13:34
منم مطمئنم روزهاي خوبي در پيش داريم....
مریم(مامان روشا)
15 اسفند 90 17:27
به به عروسی...خوش باشین عزیزم ...
خاله خانوم
16 اسفند 90 12:25
به به مبارکه...خوش بگذره.....زود عکس بذار
هدي مهدوي
16 اسفند 90 12:26
انشاا....هميشه به شادي...منم با اين حرفتون که شاديهاي کوچک خوشبختي بزرگ مارو ميسازن موافقم
مامان سانای
16 اسفند 90 14:27
ایشالله همیشه شاد باشید .کیانا جون هم ماشالله برا خودش خانومی شده
مامان حسین
17 اسفند 90 21:55
فهيمه و صدرا
20 اسفند 90 11:31
كجايي عزيز خاله
مامان توهم كه مثل من تنبل شده
بدو آپ كن كه دلمونواسه كيانا جون تنگيده


رضا
21 اسفند 90 15:17
انشاا...توي خونه دلتون هميشه عروسي وشادي باشه...
پرنيان مامان آوا
23 اسفند 90 13:05
الهي هميشه خوش باشيد....زود بيا دلمون طاقت نداره