كياناكيانا، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه و 26 روز سن داره

كياناي مامان

زندگي...زندگي....زندگي

1390/10/13 22:33
نویسنده : مامان کیانا
1,976 بازدید
اشتراک گذاری

شب آرامی بود

می روم در ایوان، تا بپرسم از خود

زندگی یعنی چه؟

مادرم سینی چایی در دست

گل لبخندی چید، هدیه اش داد به من

خواهرم تکه نانی آورد، آمد آنجا

لب پاشویه نشست

پدرم دفتر شعری آورد، تکيه بر پشتی داد

شعر زیبایی خواند و مرا برد، به آرامش زیبای یقین

با خودم می گفتم :

زندگی، راز بزرگی است که در ما جاریست

زندگی فاصله آمدن و رفتن ماست

رود دنیا جاریست

 

 

زندگی، آبتنی کردن در این رود است

وقت رفتن به همان عریانی؛ که به هنگام ورود آمده ایم

دست ما در کف این رود به دنبال چه می گردد؟

هیچ !!!

زندگی، رسم پذیرایی از تقدیر است

وزن خوشبختی من، وزن رضایتمندی ست

زندگی، شاید شعر پدرم بود که خواند

چای مادر، که مرا گرم نمود

نان خواهر، که به ماهی ها داد

زندگی شاید آن لبخندی ست، که دریغش کردیم

زندگی زمزمه پاک حیات ست، میان دو سکوت

زندگی، خاطره آمدن و رفتن ماست

لحظه آمدن و رفتن ما، تنهایی ست

من دلم می خواهد،

قدر این خاطره را ، دریابیم  (روانشاد سهراب سپهري)

کياناي من


 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

dp
13 دی 90 18:49
سلام . ملیسا خانم ما درسته که نمی تونه خودش بنویسه و از شما دعوت کنه ، اما بنده از طرف این فرشته آسمونی از شما عزیز ، دعوت می کنم کلبه مجازی ملیسا جوون رو منور کنید . خیلی خوشحال میشم تا از خودتون هم یک یادگاری برای دخترم به یادگار بزارید . منتظرتون هستیم .
ميترا
14 دی 90 0:55
خيلي قشنگ بود. داشتم مي خوندم حدس زدم بايد از سهراب باشه. يك لطافت خاصي داره شعرهاش
بابا کامران
14 دی 90 8:32
خيلي زيبا بود همسر خوبم......ميدونم که عاشق شعراي سهرابي وهمه اونارو دهها بار زمزمه کردي......منم از خوندنش لذت بردم.....
فهيمه و صدرا
14 دی 90 11:49
واي چه لباس زمستوني نازي چه مامان شاعري به به
خاله خانوم
14 دی 90 13:07
عاشق سهرابم با اين شعرهاي نابش.... چقدر اين عکس کيانا جونم زيباست...خيلي احساسيه
مامان مليكا
14 دی 90 13:38
شعر خيلي زيباييه كياناي خوشگلم رو از طرف من ببوس
مامان حسین
15 دی 90 19:44
زیبا بود...ممنون
المیرا
17 دی 90 13:33
خیلی قشنگ بود عزیزم... دلم براتون تنگ شده بود...
شيده
18 دی 90 11:20
آخ كشتي مارو با اين عكسا......دختر بلاي شيطون خوشگل خوش تيپ
ثمین
18 دی 90 12:16
سلاااااااااااااااااااااااااام دلم براتون تنگ شده بود، اومدم یه سلام کنم و برم
مریم(مامان روشا)
21 دی 90 16:08
سلام به دوست خودم و دخمل خوشگلم دوستتون دارم و یه عالمه میبوسمتون
مامان پارسا
22 دی 90 7:21
خیلی لذت بخش بود خوندن این شعر سهراب ممنون از ت بابت این لحه های خوبی که تو وبلاگت فراهم میکنی