كياناكيانا، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 17 روز سن داره

كياناي مامان

بدون شرح

1390/10/11 22:33
نویسنده : مامان کیانا
2,020 بازدید
اشتراک گذاری

کوچولوی مهربونم .......

میدونی که اینروزا نی نی وبلاگ ....دوست همیشه همراهمون یکساله شده.......همونی که بودنش باعث بوجود اومدن دفتزچه خاطرات مجازی من واسه گل دختری مثل تو  بوده....برای من وتو که از روزای اول تولد نی نی وبلاگ باهاش همراه شدیم...این روزا خاطره پاگرفتن این وبلاگو هم برامون زنده میکنه.....يادمه طبق معمول داشتم توي ني ني سايت ميچرخيدم که تبليغ ني ني وبلاگو ديدم ويکهو ذهنم جرقه زد .....بعد هم که ديگه ميدوني چي شد....استارت وب تو زده شدو..................تا امروز

حالا باز دلم هواي گذشته ها رو کرده...دوست دارم باز برم سراغ عکسا....باز غرق بشم توي خاطزه هاي خوب که تو برامون ساختي....امروز هرچند که اين چند خطو نوشتم ولي دلم ميخواد بازم عنوان اين مطلبو بذارم ((بدون شرح))بعد هم چند تا از عکساي نازتو که تا حالا نذاشتم برات بذارمو خودمم از ديدن دوباره اونا کيف کنم......پس تو هم بيا با مامان همراه شو عزيزترينم....بيا باهم ببينيم که چه روزايي رو گذرونديم وچه راه درازي رو در کنار هم پيش رو داريم....بيا نازنينم.....بيا......

کيانا

چراغ خونه

 

کيانا عشق مامان

گل گلخونه

عزيز دردونه

 عسل مامان

هديه خدا

بهترينم

نفس بابا

نازدونه

يکي يکدونه

ميوه زندگي

آبنبات مامان

کياناي مامان

شيرين بلا

ناناز طلا

ستاره دلم

ماه آسمون

عشق بابا

خانوم خانوما

نازي يکدونه

تمام زندگي

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

بابا کامران
11 دی 90 15:03
واي واي عشق من چقدر از ديدن عکسها لذت بردم....خستگيم دررفت خوشگل بابا....مخصوصا عکس آخر که جديده وتا ديدم ياد اين ژستت افتادم ودلم برات تنگ شد....
مامان گیسو
12 دی 90 3:18
الهییییییییییییییییی ای جونم ماشاا... چقدر این پستت رو دوست داشتم خدا حفظش کنه خیلی نازه به خدا خیلی به دلم می شینه
هدي مهدوي
12 دی 90 10:23
سلام خانومي...بازم گل کاشتي با اين پست زيبا...واقعا به مادري زيباو با احساستون غبطه خوردم....خوش به حال کيانا
خاله خانوم
12 دی 90 14:25
سلام به خوشگل بلاي خودم....باز دلمون هوايي شدا....از ديدن اين عکسا دلم هواي اونروزا وتعريفاي مامان گلت که دلمونو ميبردو کرده....
میترا
13 دی 90 0:30
ای جوووووووووووووونم چه کوچولو بودی. چه ناناز بودی. بخورمت. دوستت دارم خوشگل خانم.
پرنيان...مامان آوا
13 دی 90 14:12
گذر عمر رو خيلي زيبا تصوير کردي.....خداروشکر که به شادي وسلامتي گذشته
مامان سانای
14 دی 90 8:33
واقعا زیباست فقط می تونم اینو بگم
مریم(مامان روشا)
16 دی 90 16:23
الهی خاله قربونت بشم که اینقدر خانومی با این عکسای نازت
المیرا
17 دی 90 13:35
جووووووووووووووووووونم...عزیزم...خیلی جالب بود... از طرف من یه بوس محکم از لپاش بکن لفطا...
مامان پارسا
22 دی 90 7:22
هزار هزار ماشالا اسفند یادتون نره
ململن آینا
1 اردیبهشت 94 10:24
سلام به مامان کیانا جونی چقدر بچه ها زود بزرگ میشن...امروز کل وبلاگ شمارو دیدم....لذت بردم دخمل من تازه 5 ماهشه دوست داشتید سر بزنید و من رو هم لینک کنید ainanazari.blogfa.com