كياناكيانا، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 22 روز سن داره

كياناي مامان

فردا.........

1389/11/17 12:39
نویسنده : مامان کیانا
715 بازدید
اشتراک گذاری

نمیدانی من از فردای روشن با تو میگویم

             من از فردا که تاج آسمان بر فرق خورشید است 

من از فردا که اینک ابتدای جاده اش لبریز امید است

            واز آرامش دریا ومرگ خشم طوفان با تو میگویم....

و میدانم هجوم اختران عشق در قلبت به روی ابرهای تیره سایه انداز است

             و میدانم که مرغ شادمانی در کنارت باز پرواز است

ولی آیا نمیدانی که این شادی سرآغاز است

و فردا فصل پرواز است

تمام راهها باز است.......

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

شيوا سادات نيکوکار
17 بهمن 89 11:30
سلام عزيزم خوبي؟مي خواستم تولد کيانا جونو تبريک بگم.100000000 ماشاالله به دخترت .از طرفم ببوسش.
نسترن
18 بهمن 89 15:37
فرزانه
20 بهمن 89 11:09
عزیزم تولد دختر شیرینت مبارک خدا برات حفظش کنه به دخملی منم نیایش جان سر بزن خوشحال می شیم عزیزم برام از خودت بیشتر بگو من 26 ساله لیسانس آموزش و پرورش ابتدایی و اسفند ماهی هستم نیایش هم دی ماهیه