كياناكيانا، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه و 26 روز سن داره

كياناي مامان

يه دختر ....مثل فرشته ها

1390/8/30 22:28
نویسنده : مامان کیانا
2,684 بازدید
اشتراک گذاری

فرشته نازم سلام....

جونم برات بگه که ......هفته پر سر و صدايي رو در کنار هم گذروندیم...

روز عید که مهمون داشتیمو سرمون حسابی شلوغ بود.....

بعد هم که دایی باباجون از سفر مکه برگشته بودن وآخر هفته ولیمه دعوت داشتيم....

توهم برای خودت خوش بودی...روز مهموني که با عمو کامبيز حسابي بازي کرديو آنقدر از ته دل خنديدي که اشک توي چشمات جمع شده بود...منم که از صداي خنده هات از ته دل شاد ميشدم.....

توی مراسم ولیمه هم یه دوست پیدا کردی و با اينکه ازت بزرگتر بود مثل مامانا دستشو میگرفتی و دور سالن ميگردونديش...وقت رفتن هم هرکس باهات خداحافظي ميکرد ميگفتي(خوش آمدين)

کيانا

ميدوني دخمل گلم وقتي اينجور مراسمها پيش مياد من از بودن وداشتن تو حسابي ذوق زده ميشم...از اينکه ميبينم تو چقدر زندگي اجتماعي منو تغيير دادي.....اينکه حالا بايد علاوه بر ظاهر خودم به فکر ظاهر آراسته تو هم باشم.....مخصوصا که تو يک دختري و من از همون نوجووني آرزوم داشتن يه دختر کوچولو بوده که لباساي ناز وخوشگل تنش کنم و موهاي قشنگشو مثل عروسکام درست کنم....

کيانا

خدارو شکر که آرزوم برآورده شد وخدا دختر نازنينو خوش زبوني مثل تورو نصيبم کرد.....

شيرين تر از عسل مامان...تو هم با اون دل پاکت آرزو کن زيارت خانه دوست نصيب ما وهمه آرزومندان واقعي بشه.....

 

کيانا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (15)

بابا کامران
30 آبان 90 10:39
منم به دعاي مامان آمين ميگم.... آخ فداي دخمل خوش تيپم
پرنيان...مامان آوا
30 آبان 90 10:58
سلام عزيزم....واي چقدر تو با سليقه ايي...اين لباسارو از کجا ميخري....مخصوصا پالتوي کياناجونمو
شيده
30 آبان 90 12:21
واي واي واي....چه دخملي...چه خانومي...چه لباساي قشنگي....
خاله خانوم
30 آبان 90 14:26
قربونننننننننننننننننننننننننت برم لپ گلي من لباسات بايد هم قشنگ باشه....اگه بدونين مامانجونش از کجا براش خريده وچه راه دوري رو طي کرده!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! از امرررررررررررررررررررررررررررررررررريکا
مریم(مامان روشا)
30 آبان 90 16:26
فرشته کوچولوی من چقدر شما خانومی به خدا قربون اون تیپات بشم مامانی خیلی خوش سلیقه است دوست مهربونم ممنونم از دلگرمیات چقدر خوشحالم که تو این دنیا(مجازی) دوستای گای مثل شما پیدا کردم
مریم(مامان روشا)
30 آبان 90 16:31
خصوصی
رضا
1 آذر 90 8:47
سلام...انشاا...سفر حج نصيب همه ما بشه...منم با نظر بقيه موافقم لباسهاي دخترتون خيلي شيک وزيباست...آفرين به سليقه شما
مامان حسین
1 آذر 90 10:43
سلام عزیزم خوبین دلم براتون تنگ شده بود ماشالله کیانا جون چقدر خانوم شده..عکسای خوشگلی گذاشتی
بهاره
1 آذر 90 13:33
واي عزيزدلم چقدر ناز شدي خوشگلم کاش اينجا بودي بوست ميکردم.....
میترا
1 آذر 90 23:47
آفرین به مامانِ خوش سلیقه ات, از روی لباس میشه شخصیت و کلاس و فرهنگِ یک نفر رو متوجه شد. خوش تیپ خانوم.
خاله خانوم
2 آذر 90 8:17
هرچقدر اين عکسهارو ميبينم سير نميشم....خيلي ناز شده..اسفففففففففففففففففففففففففند يادت نره
مامان نيكا
2 آذر 90 8:34
واي جيگر تو دخمل موفرفري خوش تيپ بشم من، انشالله آرزوي بعدي مامانت هم برآورده بشه نازگلكم هوار تا بوس از طرف من و نيكا
مامان سانای
6 آذر 90 22:33
الهی چقد نازه
مامان دیانا
7 آذر 90 12:11
سلام عزیزم امیدوارم حج قسمت شما و خانوادتون بشه الهی آمین این دخمل ناز نازی هم خیلی خوش تیپ شده آفرین به این سلیقه
مامان پارسا
16 آذر 90 16:27
به به چه دخمل خوش تیپی