كياناكيانا، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 17 روز سن داره

كياناي مامان

گرمی خونه

1390/8/18 22:27
نویسنده : مامان کیانا
2,099 بازدید
اشتراک گذاری

گلبرگ مامان سلام.....چند روزیه هوای تهران فوق العاده سرد شده....از دیروز هم بارش برف شروع شده وهمه رو غافلگیر کرده....آخه هیچوقت توی آبان ماه سابقه سرما وبرف رو نداشتیم.....خدارو شکر....(هرچه از دوست رسد نیکوست) به خاطر همین صبحها کاملا میپوشونمت....کلاه بافتني و جوراب کلفت ....مثل ساندويچ ميپيچمت لاي پتو وبغلت ميکنم.....ميدوني ماماني شايد باورت نشه ...ولي هرروز صبح که ميام توي پارگينک وميشينم توي ماشين تا باباجون درو ببنده وبياد پايين ذل ميزنم به صورت نازت که توي خواب خوشه وهزار بار خدارو شکر ميکنم که خيالم از بابت رفت وآمد با تو راحته...وقتي مامانارو ميبينم که کنار خيابون ...بچه ها توي بغلشون ايستادن منتظر ماشين يا سرويس...اونم توي اين هواي سردو برفي...از ته دل ناراحت ميشمو دلم ميگيره.....باباجون هميشه ميگه (اگه آدما به  اين فکر کنن که شرايط بدتر از خودشون هم وجود داره ...اونوقت ميبينن که زندگيشون شاهانه است)

آخه منم بيشتر وقتا مخصوصا صبح زود که ميايم بيرون دلم ميگيره....با خودم ميگم کاش سر کار نميرفتم ومجبور نبودم صبحها تورو زابراه کنم...هرچند که خداروشکر بيشتر وقتها خوابي وهمين منو تسکين ميده.......ولي چه ميشه کرد....

خلاصه نازنينم... هوا سرد شده وتوهم به خاطر اين برف وسرما حرفاي جديد ياد گرفتي....ديروز  صبح که زنگ زدم با اون زبون شيرين تر از عسلت به من ميگي (مامان جون بف مياد...خيس نشي) بعد از ظهر باهم پشت پنجره وايساديم ...منتظر باباجون....با همون اداي مخصوصت به من ميگي((باباجون مياد....چت داره(چتر)...خيس نميشه))

عزيزکم.....من فداي دونه دونه حرفاي قشنگت.....هرچند بيرون هوا سرده ولي خونه دل من باوجود تو گرمه گرمه.......هميشه بمون مادري.....هميشه بمون

تويه روز سرد برفي

با دلم مثل  پرنده

لب حوض ...کنار نرده

هرچي گشتم جاي گرمي

بهتر از قلبت نديدم...

ميشه دوستم داشته باشي؟

آخه بيرون خيلي سرده.....

کيانا

کيانا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

بابا کامران
18 آبان 90 14:28
عسل بابا فداي اون خنده قشنگت....دنيا دنيا برف هم که بياد اگه تو باشي براي من انگار تابستونه
مامان بیتا
18 آبان 90 14:37
دوستان عزیز سلام منتظر حضور پر مهر شما در نمایشگاه اسباب بازی و سرگرمی های کودک و نوجوان هستیم. هیچ شادی نیست اندر این جهان /برتر از دیدار روی دوستان جت رو ........هدیه خلاقیت
هدی مهدوی
19 آبان 90 8:10
مامان کیانای عزیز سلام....دل نوشته ات رو خوندم...انگار که جای تو بودم.....خه خیلی با احساس نوشتی....ماشاا...دخترت چقدر ناز و خوش تیپه...مخصوصا کلاهش....آفرین به تو مامان نمونه
میترا
19 آبان 90 14:00
چقدر شیرین و دوست داشتنی هستند این دخترها... مشهد هم سرد شده. من هم میخوام برم سرِکار ولی 2دلم. به خاطرِ کیمیا می ترسم برم
مامان پارسا
20 آبان 90 23:37
شیرین زبون ناززززززززززززززززز چه عکس زیبایی شده عکس دومی
مامان پارسا
20 آبان 90 23:38
قلمت خیلی روان و زیبا و پراحساسه
خاله خانوم
21 آبان 90 12:22
واي خداي من چقدر ناز شده.....اين کلاهو از کجا خريدي......خيلي خوشگله
بهاره
21 آبان 90 14:42
عزيزدل خاله چقدر ناز شدي...خوش تيپ من...شبيه بچه هاي روسي شدي
مامان دیانا
21 آبان 90 15:16
عزیزم خوش به حالت که یه جورایی صبح خوبی دیانا که عادت داره بیدار بشه به سختی و بعدم بساط آماده شدن با هزار سختی ولی به قول شما باز هم خدارا صد هزار مرتبه شکر که با ماشین می بمش و اون هم نه خیلی زود خیلی ناز شدی عسل خاله بوسسسسسسسسسس برای تو و مامانی خوش سلیقههههههههههههههههه
مامان مليكا
21 آبان 90 15:22
ايشالا زندگي دختر نازت مثل اين عكس هميشه گرم گرم باشه
مامان سانای
25 آبان 90 10:53
دختر شیرین زبون مواظب خودت باش سرما نخوری
المیرا
29 آبان 90 20:22
سلام حال شما؟خوبین؟! ماشالله چقدر کیانا جون ناز شده تو این لباسای خوکشلش. از طرف من یه بوس آبدار از اون لوپای تپلیش بگیرین. دوستون دارم