كياناكيانا، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 16 روز سن داره

كياناي مامان

يك اغاز جديد

1389/10/27 15:23
نویسنده : مامان کیانا
718 بازدید
اشتراک گذاری

مثل تموم دختراي اين سرزمين هميشه  به مادر شدن فكر ميكردمو توي خيالم تصور داشتن يه موجودي كه مسئوليت تمام زندگيشو حتي نفس كشيدنش با توئه رو بارها تكرار ميكردم.دو سال بعد از ازدواج وقتي جواب مثبت ازمايش بارداري رو گرفتم يه حس عجيب كه باتموم خيالاتو فكراي گذشته زمين تا اسمون فرق داشت رو تجربه كردم وتا امروز كه شكوفه زندگيمون به اولين سالگرد زندگيش داره ميرسه فقط يه اسم براش پيدا كردم ،اسمي كه فقط همجنساي خودم معناي اونو  درك ميكنن....................

                                                                      حس مادري

تا امروز فقط خواننده پروپا قرص وبلاگاي مادرانه بودم وهميشه فكر ميكردم اين كاريه كه من از عهداش بر نميام.با اينكه تموم حرفاي دلمو از اول بارداري روي كاغذ براي گل زندگيم نوشتم ولي دلم ميخواست يه سروساموني به اين نوشته ها بدموبراي دخترم حفظش كنمكه ديدن ني ني وبلاگ باعث شد دست به كار بشم.اگر چه دخترم  يازده ماهشه ولي به قول معروف هيچوقت براي شروع دير نيست.

داشتم فكر ميكردم چه جوري شروع كنم كه ورق زدن سررسيد سال گذشته باعث يه جرقه توي ذهنم شد اخه سال پيش دقيقا از تاريخ ۲۶/۱۰/۸۸ من شمارش معكوس رو براي موعد زايمان ن شروع كردمو هرروز براي دخترم مينوشتم.حالا با مقارن شدن تاريخا تصميم گرفتم نوشته هاي پارسال رو با رويدادهاي امسال تلفيق كنم.اميدوارم قابل خوندن باشه ....

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

دختر خاله گلشن
4 بهمن 89 17:35
وبلاگ جالبی دارین امیدوارم شیرینی زندگیتون با کیانای عزیزم روز افزون باشه
AMOO KAMYAR
4 بهمن 89 23:54
دنیا رو بی تو نمی خوام یه لحظه دنیا بی چشمات یه دروغ محضه...